اخبار داغ

کارشناس اقتصادی:

کوچک‌شدن سفره مردم، نتیجه اعتماد به غرب است/ اقتصاد مقاومتی؛ تنها راه برون‌رفت از مشکلات

کوچک‌شدن سفره مردم، نتیجه اعتماد به غرب است/ اقتصاد مقاومتی؛ تنها راه برون‌رفت از مشکلات
محمد جوادی گفت: ۸ سال نتیجه اعتماد به غرب را در دولت گذشته دیدیم و فشار ۱۰۰ درصدی آن را مردم تحمل کردند اما اکنون با اقدامات امیدبخش دولت رئیسی، کمی اعتماد عمومی مردم به مسئولین برگشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس مسائل اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی پیاده سازی اقتصاد مقاومتی در کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

محمد جوادی ادامه داد: اگر امروز مردم تحت‌فشار اقتصادی هستند به دلیل عدم توجه و عمل به بیانات رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی است.

,
وی افزود: اجرای دقیق مفاد برنامه اقتصاد مقاومتیِ ابلاغی در شرایط کنونی کشور بسیار موثر و راهگشا است.
,
این کارشناس تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی، باید وابستگی های خود را با تاکید بر تولید داخلی و تلاش برای خوداتکایی، به تدریج کاهش دهیم تا در نهایت به نقطه صفر برسد.
,
جوادی گفت: مهمترین شیوه ابزاری در اقتصاد مقاومتی و مقابله با کارتل ها و دلالان اقتصادی دشمن، مردمی کردن اقتصاد، مصرف و خرید تولیدات داخلی به واسطه مردم است.
,
وی ادامه داد: اگر نتوانیم زمینه های سرمایه گذاری مطمئن را در کشور فراهم آوریم، نه تنها نسبت به جذب سرمایه گذاران خارجی ناتوان خواهیم بود، بلکه سرمایه گذاران داخلی را نیز از دست خواهیم داد.
,
این کارشناس با اشاره به اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند همت دولت و مردم است، افزود: خوشبختانه رویکرد دولت سیزدهم تکیه و تمرکز بر توان داخلی بوده و در عین حال ارتباط خود را با دنیا بر پایه قدرت حفظ کرده است.
,
جوادی در خاتمه خاطرنشان کرد: ۸ سال نتیجه اعتماد به غرب را در دولت گذشته دیدیم و فشار ۱۰۰ درصدی آن را مردم تحمل کردند اما اکنون با اقدامات امیدبخش دولت رئیسی، کمی اعتماد عمومی مردم به مسئولین برگشت.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه