اخبار داغ

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مطرح کرد؛

نیاز اورژانسی مراکز درمان تامین اجتماعی لرستان در ۴ رشته تخصصی

نیاز اورژانسی مراکز درمان تامین اجتماعی لرستان در ۴ رشته تخصصی
بهاروند گفت: مراکز درمانی تامین اجتماعی لرستان با کمبود پزشک متخصص مواجه بوده و در ۴ رشته، نیاز به متخصص ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین بهاروند در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: ۷۵۰ هزار نفر از جمعیت استان لرستان از خدمات درمانی بیمه تامین اجتماعی استفاده می کنند که تلاش شده تا با ایجاد شرایط و امکانات بتوان خدمات بیشتری را به افراد تحت پوشش ارائه داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: یکی از مهمترین مشکلات حوزه تامین اجتماعی، کمبود پزشک متخصص در همه رشته هاست البته در حال حاضر نیاز به متخصص در رشته های رادیولوژی، ارتوپد، زنان و چشم بسیار اورژانسی و ضروری است.

,

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان تصریح کرد:  با توجه به اینکه ۳۰۰ پزشک متخصص و عمومی با مراکز درمانی تامین اجتماعی همکاری دارند ولی همه نیاز را برطرف نمی کند و لازم است تعداد پزشکان بیشتری به این مراکز اعزام شوند.

,

بهاروند عنوان کرد: تاکنون تامین اجتماعی، سهمیه ای برای جذب پزشک، جدا از علوم پزشکی نداشته و برخی از پزشکان در وقت آزاد ممکن است به مراکز درمانی خدمات ارائه دهند لذا طبق تفاهم نامه ای که پارسال صورت گرفت قرار شد امسال سهمیه ای مجزا در اختیار تامین اجتماعی قرار گیرد.

,

وی بیان کرد: امکانات و تجهیزات کافی در همه مراکز تامین اجتماعی وجود دارد و در صورت تامین پزشک متخصص، افراد بیشتری می توانند از خدمات درمانی بهره مند شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه