اخبار داغ

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت استان خبر داد؛

۳۸۰ پرونده برای واحدهای خبازی متخلف کهگیلویه‌وبویراحمد تشکیل شد

۳۸۰ پرونده برای واحدهای خبازی متخلف کهگیلویه‌وبویراحمد تشکیل شد
باقری فرد گفت: در هشت ماهه سال ۱۴۰۰ در بازرسی و نظارت بر واحدهای خبازی در استان تعداد ۳۸۰ پرونده تخلف برای واحدهای خبازی متخلف تشکیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت ،معدن وتجارت  کهگیلویه وبویراحمد در گفت‌وگو با صبح زاگرس با اشاره به اینکه در  هشت ماهه سال ۱۴۰۰ بیش از پنج هزار ، بازرسی ویژه واحدهای خبازی در کل استان صورت گرفته، گفت: بالغ بر ۳۸۰ پرونده تخلف را  برای واحد های خبازی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی، ارسال گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

روح الله باقری فرد با اشاره به اینکه بیش از  ۶۰۰ واحد خبازی یارانه نوع ۱ و ۲ در کل  استان مشغول فعالیت هستند افزود: ارزش ریالی تخلف پرونده‌های ثبت شده  ۱۵۷ میلیون تومان برای این واحد ها  برآورد شده است.

,

وی تصریح کرد: عمده تخلفات شامل؛ کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد، عدم رعایت ساعات کاری توسط واحد های خبازی بوده است.

,

باقری فرد با تاکید بر اینکه توسعه می کنیم واحدهای خبازی ساعات کاری  در تایم صبح ساعت ۶ تا ۷:۳۰، ۱۰ تا ۱۲ ظهر و ۱۵:۳۰ تا ۱۹:۳۰عصر پخت داشته باشند، ادامه داد: هر  واحدی که بخواهد تخلفی انجام  داده و حقوق مصرف کننده را زیر پا بگذارد و این ساعات کاری را رعایت نکنند به جد برخورد می شود.

,

وی بیان داشت: عدم رعایت ساعات کار خبازی ها، نسبت به تشکیل پرونده تخلف با بالاترین جریمه برای این واحدها در نظر گرفته و به تعزیرات حکومتی ارسال می شود و نیز  اقدام به کسر سهمیه آنها  خواهد شد  و اگر تخلفات مکرر باشد و به تذکرات توجه نکنند مبادرت به تعلیق پرونده کسب این واحدهای صنفی خواهد شد.

,

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تاکید کرد: همشهریان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای خبازی را از طریق سامانه ۱۲۴ بازرسی صنعت معدن و تجارت با ما در میان بگذارند تا بتوانیم شکایات را بررسی و در صورت محرز بودن تخلفات برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه