اخبار داغ

مردم منتظر گزارش هستند؛

نتایج دیدارهای پیاپی نماینده بویراحمد با مسئولان ارشد کشوری به کجا رسید

نتایج دیدارهای پیاپی نماینده بویراحمد با مسئولان ارشد کشوری به کجا رسید
مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون بعد از گذشت ۱۸ ماه از آغاز دوران نمایندگی مهدی روشنفکر و دیدارهایی که با مسئولان کشوری داشته است می‌خواهند بدانند این دیدارها چه دستاوردهای عملی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس مهدی روشنفکر نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی است که در انتخابات سال ۹۸ با پیروزی بر رقبای خود از دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب به بهارستان راه یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

مجلس یازدهم از 7 خرداد ماه سال 99 رسما کار خود را آغاز کرد، و اکنون بیش از 18 ماه از شروع به کار این مجلس می گذرد و می تواند فرصت مناسبی برای بررسی عملکرد یک فرد به عنوان نماینده مجلس باشد چرا که پس از گذشت این مدت فرصت تجزیه و تحلیل و آشنایی با مسائل مختلف را داشته اند و مردم اکنون منتظر اقدامات عملی هستند.

,

مهدی روشنفکر حتی قبل از آغاز رسمی دوره نمایندگی خود و سپس با شروع فعالیت مجلس یازدهم با مسئولان مختلف کشوری و لشکری دیدارهایی داشت و مسائل و مشکلات مختلف استان و شهرستان های حوزه انتخابیه اش که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند را مطرح کرد و خواستار پیگیری و کمک برای رفع این مشکلات شده بود.

,

روشنفکر با وزیر صمت، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور، رئیس مجلس، وزیر نفت، وزیر جهادکشاورزی، نهاد کتابخانه های عمومی کشور، رئیس سازمان بهزیستی کشور، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور و مسئولان مختلف استانی دیدار و گفت و گو کرد.

,

سرمایه گذاری سازمان‌های توسعه‌ای از جمله ایدرو و ایمیدرو، راه اندازی اداره تعزیرات حکومتی در دو شهرستان دنا و مارگون، ضرورت تقویت صندوق ذخیره فرهنگیان، حمایت از صنایع پایین دستی پتروشیمی،تأمین آب اراضی روستاهای روستاهای بن زرد، گندی خوری، توت نده، احمد غریب، سمرون، دشتک میمند، دروهان و نقاره خانه، حمایت از کشاورزان و باغداران، خرید تخت به منظور استفاده 600 معلول ضایعه نخاعی و تأمین و اعطای تخصیص اعتبار به منظور کمک هزینه ازدواج (تأمین جهیزیه) برای افراد واجد شرایط پشت نوبت و ... از جمله درخواست های مهدی روشنفکر از مسئولان ارشد کشور بود.

,

اکنون مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون بعد از گذشت 18 ماه از آغاز دوران نمایندگی مهدی روشنفکر و دیدارهایی که با مسئولان کشوری داشته است می خواهند بدانند این دیدارها چه دستاوردهای عملی داشته است و چه چشم اندازی برای آینده این سه شهرستان می توان پیش بینی کرد لذا به نظر می رسد لازم است روشنفکر گزارشی از دستاوردهای این دیدارها را به اطلاع مردم بویراحمد، دنا و مارگون برساند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه