اخبار داغ

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع):

عالمان عامل رهایی جامعه از گمراهی هستند/ خون شهدا در کالبد جامعه حیات بخش است

عالمان عامل رهایی جامعه  از گمراهی هستند/ خون شهدا در کالبد جامعه حیات بخش است
رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع):عالمان عامل رهایی از گمراهی در جامعه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ،  آیت الله  "محمد حسن  اختری"،  رئیس شورای مجمع جهانی اهل بیت و رئیس کمیته فلسطین نهاد ریاست جمهوری در اجلاسیه طلاب وروحانیون ایلام ویژه کنگره سه هزار شهید استان ایلام گفت: برگزاری یادواره شهدا یکی از مواردی است که همیشه مورد تاکید آیات وروایات ، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی افزود: ایلام استانی مقاوم، غیور و ریشه دار در ولایت است که لغزش ها نتوانسته مردم این دیار را مسیر دور کند و حتی با تهاجم صدام هم در طول دوران دفاع مقدس ایستادند.

,

اختری در ادامه گفت: پایداری مردم به ایمان ، اعتقاد وهدایت علمایشان یستگی دارد مانند آیت الله حیدری که همواره در میان مردم بود وباعث شد تا مردم دلاورانه ایستادگی کنند.

,

رئیس شورای مجمع جهانی اهل بیت بیان داشت: شهدا و خون شهدا در کالبد جامعه می گردد وحیات می بخشد؛ دشمنان فکر می کردند با ترور وشهادت حرکت محور مقاومت را کند می کنند اما امروز در انزوا به سر می برند و به نابودی و افول نزدیک شده اند.

,

وی با اشاره به ضرورت شناخت صحیح از جامعه گفت: باید بدانیم در چه وضعیتی هستیم ودر چه جایگاهی قرار داریم ، امروز در شرایطی قرار داریم که در تمام مناطق دنیا شیعه و مجلس امام حسین (ع) حضور دارد واسلام در وضعیت قدرتمندی است.

,

اختری عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی در مقابل مزدوران ومستکبران ایستادگی می کند و آن ها جرات پاسخگویی ندارند واین به عظمت اسلام ، درایت رهبر انقلاب و رشادت های رزمندگان اسلام است.

,

رئیس کمیته فلسطین نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: عالمان عامل راهنمایی مردم و رهایی جامعه از گمراهی هستند و باعث می شوند تا مردم فریب توطئه های دشمنان را نخورند.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه