اخبار داغ

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

روحانیون در دفاع مقدس نقش محوری داشتند

روحانیون در دفاع مقدس نقش محوری داشتند
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: روحانیون در دفاع مقدس نقش محوری داشتند و نه تنها در جبهه رزم بلکه در تبلیغ دینی و روحیه دادن به نیروها هم نقش کلیدی داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، سردار “جمال شاکرمی ”،فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام در اجلاسیه شهدای روحانی استان ایلام گفت:ایلام قبل از شروع جنگ درگیر شد و بهترین عزیزانمان در همان اوایل جنگ جان خودشان را تقدیم انقلاب کردند تا دشمنان از رسیدن به اهدافشان ناکام بمانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار ,

وی اظهار کرد:عشایر درگوشه و کنار این استان با مدیریت آیت الله حیدری  وجمعی دیگر از روحانیون به مقابله با دشمن تا دندان مسلح پرداختند وتحولات دشمن را ناکام گذاشتند.

,

فرماند سپا امیرالمؤمنی علی السلام  ایلام بیان کرد: جلی جای استان شاهد وقوع جنگ بودیم  با وجود این همه حملات مردم استان ایلام شهر و دیارشان را ترک نکردند و دشمن در مقابل اراده پولادین آنان زانو زد.

,

سردار شاکرمی گفت:حماسه های زیادی در استان ایلام در دوران دفاع مقدس به وقوع پیوست که مصداق و تایید کننده این امر شهدای زیادی است که استان ایلام تقدیم انقلاب کرد.

,

وی با اشاره به دیدار اعضای کنگره شهدا با رهبر معظم انقلاب  بیان داشت: بیانات رهبر معظم انقلاب  چشمه های از نقاط نورانی مردم استان ایلام را روشن خواهد کرد.

,

 

,

انتهای پیام 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه