اخبار داغ

علی‌رغم کاهش آمار فوتی‌های کشور؛

کرونا در یزد مرگبارتر از همه جا، چرا؟

کرونا در یزد مرگبارتر از همه جا، چرا؟
با توجه به کاهش آمار فوتی‌های کرونایی در کشور با بررسی وضعیت کرونایی در استان یزد، باید دید که چرا آمار فوتی‌ها در یزد بالا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، با شروع دولت سیزدهم یکی از تاکیدات آیت الله رئیسی انجام واکسیناسیون و ایجاد فضای آرامش به واسطه تولید و همچنین واردات واکسن کرونا به کشور بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

این اتفاق به خوبی در کشور پیش رفت و تا روز گذشته بیش از 46 میلیون نفر دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند و همین مسئله سبب کاهش فوتی‌ها و مبتلایان کرونایی شد.

,

در حال حاضر آمار فوتی‌های کشور پس از گذشت چندین ماه به زیر 100 نفر رسید و به هر میزان که آمار واکسیناسیون افزایش یابد، آمار فوتی‌ها و مبتلایان نیز کاهش خواهد یافت.

,

استان یزد به واسطه تلاش‌های کادر درمان در طول نزدیک به دو سال گذشته جز استان‌های برتر در بحث مدیریت کرونا به شمار می‌رود و با نگاهی به آمار ارائه‌شده می‌توان این مسئله را تصدیق کرد.

,

اما نکته‌ای که سبب نگرانی مردم استان یزد شده این است، درحالی‌که آمار فوتی‌های کشور از بیش از 600 نفر به زیر 100 نفر رسیده، چرا آمار فوتی‌های استان یزد افزایش یافته است.

,

33 فوتی کرونایی در استان یزد طی 8 روز گذشته

, 33 فوتی کرونایی در استان یزد طی 8 روز گذشته, 33 فوتی کرونایی در استان یزد طی 8 روز گذشته,

آمار فوتی‌ها از ابتدای آذرماه در استان یزد به اینگونه است که روز اول آذرماه 5 نفر، دوم آذر4 نفر، سوم آذرماه 1 نفر ،چهارم آذر 4 نفر، پنجم آذر 3نفر، ششم آذر 7 نفر، هفتم آذر 5 نفر و هشتم آذر 4 نفر به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

,

طبق آمار اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد، تاکنون ۷۰ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال در استان هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و این تعداد پس از گذشت چندین ماه از آغاز واکسیناسیون نمی‌تواند قابل قبول باشد.

,

, ,

مسئولان و متخصصین درمان در سطح کشور بارها و بارها نسبت به انجام واکسیناسیون و بالارفتن این آمار به بیش از 90 درصد تاکید داشته اند تا بتوانیم امید داشته باشیم که کشور به یک حدی از ایمنی دست یابد.

,

متخصصین اعلام کردند که طبق آزمایش های انجام شده، با انجام واکسیناسیون می‌توان بدن را تا بیش از 90درصد در مقابل این ویروس مقاوم و حتی در بحث درمان روند بهتری را طی کرد.

,

مسئولان علوم پزشکی استان یزد پاسخگو باشند

, مسئولان علوم پزشکی استان یزد پاسخگو باشند, مسئولان علوم پزشکی استان یزد پاسخگو باشند,

با این شرایط لازم است که مسئولان علوم پزشکی استان یزد نسبت به علت آمار بالای مرگ و میرهای کرونایی توضیحاتی را ارائه کنند و برای جلوگیری از افزایش این آمار اقدامات لازم را انجام دهند زیرا این مسئله به یک دغدغه جدی برای خانواده های یزدی در زمان شروع مدارس تبدیل شده و حتی باعث عدم اجازه عده زیادی از خانواده ها برای حضور فرزندانشان در مدارس شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه