اخبار داغ

پایان فراق خواهر و برادر پس از 38 سال؛

سنگ‌تمام زابلی ها برای میزبانی از خانواده شهید"درویش پسند"

سنگ‌تمام زابلی ها برای میزبانی از خانواده شهید"درویش پسند"
پس از 38 سال چشم انتظاری و گمنامی، هویت شهید «محمد حسن درویش پسند» که به‌عنوان شهید گمنام در "دانشگاه آزاد زابل" آرمیده بود مشخص شد و خواهر و برادر شهید به دیدار برادرشان رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، دلم بارانیست، خبر آورده اند پرستوی مهاجر شهر امروز میهمانی دارد؛ همان شهید گمنامی که دو سالیست در دانشگاه آزاد زابل آرمیده و عاشقان زیادی هر روز به طواف مزار وی می روند.

امروز اما شهید گمنام از گمنامی درآمده و چشم انتظاری خانواده شهید درویش پسند برای دیدار با برادر شهید خود در شهرستان زابل به پایان رسید و شیرینی وصال در میان استقبال‌کنندگان از این خانواده، تلخی فراق را کمرنگ کرد.

مردم شهرستان زابل استقبال باشکوهی از خانواده این شهیدعزیز داشتند تا امروز برادر، خواهر و دایی این شهید والامقام، مزار جگرگوشه خود را که از شهدای تازه احراز هویت شده در دانشگاه آزاد زابل بود، پس از سال‌ها چشم‌انتظاری در آغوش کشیدند.

پس از گذشت سال‌ها از دوران هشت سال دفاع‌مقدس که به حق روایت سال‌ها مجاهدت، فداکاری، ایثار و از خود گذشتگی است، هنوز هم خانواده هایی چشم انتظار یک تکه از پلاک، استخوان یا نام و نشانی از عزیز دردانه های خود هستند.

اگرچه پدر و مادر این شهید والامقام سالها منتظر شنیدن صدای تلفن بودند و چشمشان به درب خانه؛ اما خبری نشد تا التیامی بر قلب داغدیده شان باشد و به دیار باقی شتافتند؛ اما ظهر امروز خانواده شهید درویش پسند پس از ۳۸ سال با پیکر برادر شهید خود دیدار کردند.

علاءالدین بروجردی، معاون بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم استقبال از خانواده شهید، گفت: شهدا همواره در بین ما حاضر و ناظر هستند.

وی افزود: امروز ایران تنها کشوری است که در جغرافیای سیاسی جهان در مقابل آمریکا سخن بگوید بلکه ابر پهباد آمریکایی ها را ساقط بکند.

بروجردی خاطرنشان کرد: تمام عزت و افتخاری که امروز در جهان کسب کرده به برکت خون شهدا است و رزمندگان دفاع مقدس است.
 
انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه