اخبار داغ

سرمربیان آلومینیوم و ذوب‌آهن چه گفتند؟

تارتار: اگر VAR وارد نمی‌شود حداقل برخوردها شدید باشند/ خطیبی: از این فوتبال بدم می‌آید!

تارتار: اگر VAR وارد نمی‌شود حداقل برخوردها شدید باشند/ خطیبی: از این فوتبال بدم می‌آید!
سرمربیان تیم‌های فوتبال ذوب آهن و آلومینیوم پس از دیدارشان به اظهارنظر در نشست خبری پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی تارتار پس از تساوی ذوب آهن بیرون از خانه مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: صادقانه این است که بازی زیبایی نبود. بازی فیزیکی و مساوی عادلانه بود. هر دو تیم موقعیت های کمی داشتند. در نیمه دوم سعی کردیم از فضاهای پشت مدافعان کناری حریف استفاده کنیم. یکی دو موقعیت نصیبمان شد که استفاده نکردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
تارتار تصریح کرد: آلومینیوم اواخر رو به بازی احساسی و مستقیم آورد که روی این تاکتیک هم خوب عمل کردیم. در بخش انتقال توپ به حمله، هافبک‌های ما ضعیف عمل کردند. به هردو تیم خسته نباشید می‌گویم.
,
سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به داوری این مسابقه گفت: کمک داور یکی دو مورد در آفساید گیری اشتباه کرد. در یک مورد مطمئن هستم که آفساید نبود و اگر نمی گرفت موقعیت خوبی نصیبمان می‌شد. چون خیلی واضح بود از او گله دارم اما مهدوی قضاوت خوبی داشت.
,
وی در مورد تیم آلومینیوم اراک عنوان کرد: واقعا تیم آلومینیوم کامل است و می تواند یقه تیم‌های بزرگ را به خاطر داشتن ابزار مناسب بگیرد. ولی امروز موقعیت آنچنانی از این تیم ندیدم. گلر ما سیو خاصی نداشت و مدافعان ما هوشمند عمل کردند. اواخر بازی کمی شلوغ شد و دو سه توپ نصفه و نیمه آمد که بچه‌های ما اجازه ندادند. آلومینیوم امسال شرایط خوبی خواهد داشت و برایشان آرزوی موفقیت دارم.
,
تارتار در مورد اینکه اعتراضات زیاد به داوری چگونه تمام می شود، گفت: با سیستم کمک داور ویدئویی، اگر VAR‌بیاید من مربی دیگر ادعایی ندارم چون همه چیز مشخص است. من از مسئولین و روسای کشور عاجزانه می‌خواهم یکبار برای همیشه به تمام شدن اعتراضات کمک کنند.
,
وی افزود: می‌گویند قدرت این را نداریم که برخورد شدید کنیم. کاری به اسم‌ها نداشته باشید. هرکسی شلوغ می‌کند محرومش کنید. هرکه می‌خواهد باشد. در کشور ما وقتی جرائم رانندگی کم بود همه بد رانندگی می‌کردند. وقتی جرائم زیاد شد دیگر کسی جرات نکرد بد رانندگی کند. با هرکسی که می‌خواهد اینطور کنار زمین پوئن بگیرد برخورد شدید کنید.
,
تارتار گفت: بهترین راه این است که VAR بیاورند ولی اگر نمی‌توانید برخورد شدید کنید. جرایم طوری است که بعد از چند وقت کم می‌شود، بخشیده می‌شود یا تعلیق می‌شود. اینها به خاطر این است که ارتباطاتی وجود دارد، اگر می‌خواهند شلوغ‌کاری کنند باید برخورد شدید بشود.
,
سرمربی ذوب‌آهن در خصوص تأخیر بازی روز گذشته پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان گفت:‌ با این کار به 100 تا 200 سال پیش برگرشتیم. گروکشی واقعاً زشت است اینکه اگر پول نداده نمی‌گذاریم بازی برگزار شود به اعتبار مردم و آبروی کشور ضربه می‌زند. به خاطر این اتفاقات ما را مسخره می‌کنند. این کارها زشت است. امیدوارم به جایی برسیم که شخصیت همه افراد را در نظر بگیریم. باید شأن و شخصیت کشور را بالا ببریم نه اینکه آن را خرد کنیم. کشورهای حوزه خلیج فارس این اتفاقات را بد می‌دانند و اتفاق دیروز برای کشور ما بد بود. 
,
 
,
خطیبی:
,
 
,
رسول خطیبی، عصر سه‌شنبه پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: ذوب‌آهن با سیستمی خاصی بازی می‌کند و نفرات خوبی دارد. با نفرات زیادی دفاع می‌کند و بازی مستقیم و ضد حمله را در دستور کار قرار دادند. نیمه دوم یکی از بهترین بازی‌های تیم من بود و موقعیت‌سازی خوبی کردیم. با وجود فشردگی دفاع حریف توانستیم موفق باشیم اما فقط توپ‌های‌مان وارد دروازه نشد. از کیفیت تیمم راضی هستم اما بعضی وقت‌ها توپ‌ها وارد دروازه حریف نمی‌شود.
,
او ادامه داد: ما چند بار از داوری ضربه خوردیم اما به هیچ وجه راجع به عملکرد داوری صحبت نکردیم و قصد صحبت کردن هم نداریم اما از مسوولان خواهش می‌کنم با مربیانی که قبل از بازی و بعد از بازی درباره داوری صحبت می‌کنند برخورد شود تا دیگر به داور استرس وارد نشود. در این بازی یک پنالتی برای ما نگرفتند و توپ کاملا به دست بازیکن حریف خورد و دستش هم کاملا باز بود. با این حال از همه خواستم کسی درباره داوری صحبت نکند و ما هم نمی‌خواهیم بیش‌تر صحبت کنیم. نمی‌خواهیم از داوری انتقاد و داد و بیداد کنیم. اگر فکرمان در مسائل فنی باشد، فوتبال‌مان پیشرفت می‌کند.
,
سرمربی آلومینیوم اراک با بیان این‌که اعتقاد داریم دو بازیکن ذوب‌آهن باید کارت زرد و یک بازیکن قرمز می‌گرفتند، گفت: پنالتی‌مان را هم نگرفتند و با این همه می‌گویم آقای مهدوی بهترین داوری را انجام دادند و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. به بازیکنانم گفتند هیچ‌کس درباره داوری حرف نزنند و من هم به این عملکرد هم انتقاد نمی‌کنم. دست‌شان هم درد نکند و خسته نباشید می‌گویم اما از کمیته انضباطی خواهش می‌کنم با کسانی که درباره داوری صحبت می‌کند، برخورد شود.
,
 
,
از مسوولان انتقاد دارم چون هیچ برخوردی نمی‌کنند. برخی‌ها در مسائل فنی موفق نیستند و می‌خواهند با استرس و تنش‌ها خودشان را توجیه کنند یا برنده شوند.
,
او ادامه داد: بس کنید! دیگر به داوران فشار نیاورید. اینجوری نمی‌شود. اکنون کمک داور ویدیویی نیست و حتی اگر بیاید با وجود جنجال‌های فوتبال ایران، باز هم چنین مشکلاتی وجود دارد. من از این فوتبال بدم می‌آید. لطفا بروید و به فکر مسائل فنی باشید. همه داوران ممکن است اشتباه کنند اما مربیان نباید توجیه کنند. اگر رسول خطیبی درباره داوری صحبت کرد بیایید و ۱۰۰ میلیون جریمه کنید.
,
خطیبی اضافه کرد:‌ اگر تیمم بد بازی کرد، می‌آیم و این را می‌گویم. آلومینیوم سال دوم لیگ برترش است اما همه فوتبال ایران باید بیایند و به این تیم احترام بگذارند چون هم فوتبال زیبایی به نمایش می‌گذاریم و هم شکل تیمی خوبی داریم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با تمام وجود بازی می‌کنند. من کیف می‌کنم که این تیم و این بازیکنان را دارم. شاید در یک بازی ممکن است توپ‌ها وارد دروازه نشود و حتی اگر تیمم شکست می‌خورد از بازی امروز بازیکنان تشکر می‌کردم چون همه خوب بودند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه