اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی:

کارگران بسیجی در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند

کارگران بسیجی در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند
حجت الاسلام عبدی گفت: کارگران بسیجی در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند و در واقع کارگران پیشران های اصلی خودکفایی ملی و استقلال اقتصادی در کشور محسوب می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی عصر امروز در جمع کارگران واگن پارس اراک و تجلیل از کارگران نمونه و بسیجیان اظهار کرد: کارگران با تلاش در سنگر کارخانجات و صنایع در مسیر تامین امنیت اقتصادی و رساندن کشور به خودکفایی و استقلال اقتصادی نقش آفرینی میکنند و لذا جایگاه مهمی در خنثی سازی تحریم های ظالمانه و رفع توطئه های آنها در جنگ اقتصادی دشمنان دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: کارگران بسیجیان واقعی در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند و در واقع کارگران پیشران های اصلی خودکفایی ملی و استقلال اقتصادی در کشور محسوب می شوند.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه فرهنگ و تفکر بسیجی به معنای خدمت بی منت به مردم و جهاد فی سبیل الله است، گفت: کارگران با ایثار و مجاهدتی که در سنگرهای اقتصادی دارند بسیجی واقعی هستند و باید شاخصه های فرهنگ بسیجی روز به روز در جامعه تقویت شود.

,

وی تأکید کرد: ترویج ارزش های اسلامی در جامعه یک ضرورت مهم است که باید از طریق مختلف پیگیری شود و یکی از این ارزشها فرهنگ بسیجی است که باید در تمام بخشهای کشور حاکم شود.

,

حجت الاسلام عبدی ادامه داد: دشمن به دنبال ضربه زدن به تفکر و روحیه بسیجی است چراکه می داند مشکلات کشور با فرهنگ و تفکر بسیجی رفع می شود و لذا امروز همه وظیفه داریم ضمن سرلوحه قراردادن فرهنگ و تفکر بسیج، این ارزش را در جامعه به خوبی ترویج دهیم.

,

وی خاطر نشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون صدها هزار شهید عزیز است و باید از این نعمت الهی به خوبی پاسداری و حفاظت کنیم و لذا باید مراقب توطئه های دشمنان در فضای مجازی و عملیات روانی علیه ارزش های اسلامی و منافع مردم بود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه