اخبار داغ

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

شهدای جامعه کارگری الگوی رفتاری کارگران در جنگ اقتصادی هستند

شهدای جامعه کارگری الگوی رفتاری کارگران در جنگ اقتصادی هستند
کریمی با اشاره به اینکه استان مرکزی بیش از ۲۶۸ شهید کارگری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده،گفت: امروز جامعه کار و کارگری استان با تاسی از سیره و رفتار این شهدای عزیز در سنگر تولید به مردم و نظام اسلامی خدمت رسانی می کنند و الگوی کارگران در جنگ اقتصادی برای مجاهدت همه جانبه شهدای کارگری هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز در جمع کارگران واگن پارس اراک و تجلی از کارگران نمونه و بسیجی اظهار کرد: دفاع مقدس تثبیت کننده اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی بود و ملت ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی نمایشگاهی از تمام ارزش های اسلامی و معارف دینی را به نمایش گذاشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: بسیج و فرهنگ بسیجی مهمترین شاخصه پیروزی دفاع مقدس بود و بسیج در طول این سال ها نشان داده پایکار انقلاب و مردم است و حضرت امام(ره) با ابتکاری که در تشکیل بسیج داشتند انقلاب اسلامی را در برابر حوادث مختلف و توطئه های دشمنان بیمه کردند.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه امروز بسیج مایه دلگرمی و امید مردم در نظام است،گفت: بسیج علاوه بر خلق دستاوردهای عظیم در انقلاب اسلامی گره گشای مشکلات است و بسیج ثابت کرده نسخه کارآمد برای رفع مشکلات کشور است.

,

وی ادامه داد: بسیج از دفاع مقدس و جهادهای سازندگی، علمی، فرهنگی تا رفع فتنه های گوناگون در نظام اسلامی همواره موفق عمل کرده و هرکجا که فرهنگ بسیجی و روحیه جهادی حاکم شده موفقیت های بزرگ کسب شده که این درس بزرگی برای مقابله با مشکلات کشور و مدیریت است که باید مورد توجه باشد.

,

سرهنگ کریمی اضافه کرد: یکی از برنامه های مهم ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت که با تاسی از ستاد کنگره شهدای استان مرکزی انجام می شود سرکشی از اقشار مختلف استان است که با توجه به اهمیت قشر کارگران دیدار با کارگران و بسیجیان عزیز کارخانه واگن پارس در دستور کار قرار گرفت.

,

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی بیش از ۲۶۸ شهید کارگری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده،گفت: امروز جامعه کار و کارگری استان با تاسی از سیره و رفتار این شهدای عزیز در سنگر تولید به مردم  و نظام اسلامی خدمت رسانی می کنند و الگوی کارگران در جنگ اقتصادی برای مجاهدت همه جانبه شهدای کارگری هستند.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطر نشان کرد: تلاش کارگران در سنگر تولید همانند جهاد فی سبیل الله است چراکه دشمنان به دنبال ضربه زدن به اقتصاد و تولید کشور هستند و کارگران با حضور خود در این سنگر نقش مهمی در رفع توطئه های آنها انجام می دهند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه