اخبار داغ

شانتاژهای رسانه‌ای نماینده سابق گچساران و باشت تمامی ندارد

شانتاژهای رسانه‌ای نماینده سابق گچساران و باشت تمامی ندارد
غلامرصا تاجگردون هیچ گاه شجاعت و شهامت پذیرفتن دعوت رسانه‌های استان رانداشته است و اکنون با پررویی نجومی به دنبال شانتاژ رسانه‌ای جدید است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس غلامرضا تاجگردون نماینده سابق شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی است که پس از اخراج از مجلس به دلیل رد اعتبارنامه توسط نمایندگان به دلایلی از جمله تخلفات و فسادهای مالی، در فضای مجازی با شگردهای خاص خود و استفاده از سایت‌ها و صفحات اینستاگرامی اجاره‌ای به دنبال تخریب رقبا و اثبات خود به عنوان یک نماینده توانمند و کاراست به گونه ای که فضا را به گونه ای تغییر دهد که بعد از تاجگردون هیچ کسی نمی‌تواند جای خالی او را پر کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

تاجگردون و رسانه های اجاری ای او با شانتاژ های رسانه ای که گاهی با چاشنی بداخلاقی نیز آمیخته می شود به دنبال مسموم کردن فضای سیاسی شهرستان های گچساران و باشت هستند.

, گچساران,

تاجگردون به تازگی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار یک استوری از مخاطبان خود خواسته است که دلایل عدم صدور مجوز برای سخنرانی در دانشگاه آزاد یاسوج را عنوان کنند و باز هم با شانتاژ رسانه ای به دنبال ایجاد محبوبیت بیشتر نزد طرفداران خود است اما به نظر می رسد این ترفندها کمی قدیمی شده باشند.

,
شانتاژ رسانه ای تاجگردون و رسانه های اجاره ای او مبنی بر لغو سخنرانی در دانشگاه در حالی انجام می شود که رسانه های استان از جمله صبح زاگرس در موارد متعدد از غلامرضا تاجگردون برای حضور در برنامه های مختلف کرد اما هیچگاه شجاعت و شهامت پاسخگویی به دعوت رسانه‌ها و صبح‌زاگرس را نداشته است و اکنون با پررویی نجومی به دنبال شانتاژ رسانه ای جدید است.
,
در ادامه تصاویر مربوط به برخی دعوت ها از تاجگردون را مشاهده می کنید حتی در قالب یک نامه رسمی نیز از وی دعوت شد اما حاضر به انجام آن نشد ؛ به نظر می رسد هر جا که فرصت برای خودنمایی داشته باشد حاضر می شود و اگر قرار است جایی تحت فشار و نقد قرار گیرد فراری خواهد بود.
, تاجگردون,
 
,
, ,
, ,
, ,
, ,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه