اخبار داغ

مخبر در صحن علنی مجلس؛

هم‌اندیشی دولت و مجلس، سرعت رفع مشکلات را افزایش می‌دهد

هم‌اندیشی دولت و مجلس، سرعت رفع مشکلات را افزایش می‌دهد
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه برگزاری جلسات هم‌اندیشی دولت و مجلس در رفع مشکلات کشور موثر است، گفت: زمانی‌که نمایندگان مجلس و دولت به یک تصمیم و عزم برسند، در کیفیت و سرعت اجرا و انتخاب درست راهکارها بسیار موثر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خانه ملت، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور درباره تاثیر جلسه امروز هم‌اندیشی مجلس و دولت بر حل مشکلات اساسی، گفت: صرف برگزاری جلسه، یک خاصیت داشته و آثار و تبعات اجرایی آن نیز بحثی دیگر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه با برگزاری این جلسات اختلافات رفع می‌شود و هماهنگی‌ها افزایش می‌یابد، افزود: همدلی‌های ایجاد شده در این نشست‌ها در رفع مشکلات کشور موثر است زیرا مجلس و دولت هم فکر و هم جهت می‌شوند.

,

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه هم جهت شدن کمک بسیاری می‌کند و از اتلاف انرژی‌ها که مانع کار است، جلوگیری می‌کند، ادامه داد: هرچه این جلسات بیشتر برگزار شود در رفع مشکلات کشور موثرتر است.

,

مخبر با بیان اینکه از آنجا که در این جلسات نظرات مختلف تبادل می‌شوند به اجرا کمک شایانی می‌کند، تصریح کرد: در شرایطی که نمایندگان مجلس و دولت به یک تصمیم و عزم برسند، در کیفیت و سرعت اجرا و انتخاب درست راهکارها بسیار موثر است. 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه