اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

تمرکز مذاکرات وین بر رفع تحریم است/ غرب راهی جز تسلیم ندارد

تمرکز مذاکرات وین بر رفع تحریم است/ غرب راهی جز تسلیم ندارد
کاظم انبار لویی با اشاره به خروج خفت بار آمریکایی ها از دور جدید مذاکرات گفت: هدف از این دور مذاکرات رفع تحریم ها و راستی آزمایی غربی ها در قبال تعهداتشان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرآت؛ دور جدید مذاکرات رفع تحریم از روز گذشته در وین با ترکیبی متفاوت آغاز شد، مذاکراتی که در یکسوی آن علی باقری با یک ترکیب متفاوت از کارشناسان در این مذاکرات حاضر شده است و از سوی دیگر طرف غربی با ترکیب ۴+۱در این مذاکرات حاضر شده است و آمریکا در این مذاکرات حضور ندارد و در تلاش است تا از بیرون گود جو مذاکرات را تحت تاثیر قرار دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

کاظم انبار لویی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به خروج خفت بار آمریکایی ها از دور جدید مذاکرات وین گفت: به دلیل خروج آمریکا از برجام به آنها اجازه حضور در دور جدید مذاکرات داده نشده است و تنها با 4 کشور اروپایی مذاکرات ادامه خواهد یافت.

,

وی در رابطه با علت خروج آمریکا از مذاکرات افزود: بعد از امضای برجام توسط اوباما خود او به تعهداتش پایبند نبود و ترامپ نیز رسما خروج امریکا را از برجام اعلام کرد از این رو آمریکا هیچ حقی برای ورود به مذاکرات نداشته و باید خسارات وارده به کشور را نیز بپردازد.

,

انبار لویی اظهار کرد: این دور از مذاکرات متمرکز بر رفع تحریم ها  وتضمین رفع آنها در قبال بد عهدی  آمریکایی ها و راستی ازمایی غربی ها است و از روز گذشته کمیته ای جهت رفع تحریم ها تشکیل شده است.

,

این کارشناس سیاسی تاکید کرد: مذاکرات هسته ای پایان یافته و هرآنچه که در این خصوص نیاز بوده در برجام در مورد آن صحبت شده  و تنها آنچه موجب شده ایران پای میز مذاکره برود بحث رفع تحریم ها است و تیم اعزامی ایران با حضور متخصصان اقتصادی در مسیر رفع تحریم در حال رایزنی هستند.

,

این کارشناس سیاسی لغو تحریم ها را مطالبه اصلی ملت ایران دانست و اذعان کرد: مسائل هسته ای قبلا در مورد آن نتیجه گیری شده و ۱۷ بار آژانس از تاسیسات هسته ای ایران بازدید داشته و پایبندی ایران به تعهدات ثابت شده و مذاکرات مجدد در این رابطه موضوعیتی ندارد.

,

وی با بیان اینکه ادعای ایالات متحده و متحدانش در خصوص بررسی  "نقشه بی" در صورت شکست مذاکرات با طرف ایرانی در حد یک بلوف است، اظهار کرد: این طرح وجود خارجی ندارد و در موضوع حمله به عین الاسد و افزایش نفوذ ایران در منطقه گزینه های نظامیان ایران در حال انجام است و آمریکایی ها  هیچ اقدامی نتوانستند انجام دهند.

,

انبار لویی در نهایت ابراز کرد: یکی از منابع امریکایی اخیرا فاش کرده که ترامپ در روزهای آخر حضورش در کاخ سفید از پنتاگون خواسته که در ایران اقدامات تروریستی را انجام دهد و پنتاگون اعلام کرده  که  این توانایی در انها وجود ندارد و منابع انها در ایران روسیه وچین لو رفته و یا دستگیر و یا کشته شده اند و این نشان می دهد آمریکایی ها جز تسلیم در برابر ایران هیچ راه دیگری ندارند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه