اخبار داغ

معاون برنامه‌ریزی استانداری البرز:

سامانه اطلاعات پژوهشی استان البرز تا سال ۱۴۰۱ راه‌اندازی می‌شود/ توسعه متوازن در گرو جلوگیری از موازی‌کاری و پژوهش‌های تکراری

سامانه اطلاعات پژوهشی استان البرز تا سال ۱۴۰۱ راه‌اندازی می‌شود/ توسعه متوازن در گرو جلوگیری از موازی‌کاری و پژوهش‌های تکراری
مهرداد قهرمانی گفت: در راستای هدایت فعالیت‌های پژوهشی، جلوگیری از موازی کاری و ساماندهی نیازها و اولویت‌های استان، سامانه اطلاعات پژوهشی در البرز راه‌اندازی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون برنامه ریزی استانداری البرز امروز چهارشنبه در نشست خبری هفته پژوهش گفت: آسیب شناسی برای قرار گرفتن پژوهش روی ریل واقعی در استان انجام شده اما شناخت آسیب ها با وجود منابع اطلاعاتی، مالی و تلاش پژوهشگران، به دلیل عدم وجود سیستم نرم افزاری قدرتمند، کند شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
مهرداد قهرمانی افزود: عدم دسترسی سریع به تحقیقات و انطباق آن با نیازهای واقعی استان البرز، عدم نظارت موثر بر فعالیت های پژوهشی و عدم توجه به اولویت تحقیقاتی دستگاه ها از موانع احصا شده در زمینه پژوهش است، در راستای رسیدن به اهداف نیاز به زیرساخت داریم تا برنامه ها در قالب توسعه متوازن تعریف شود.
,
وی اظهار داشت: سامانه اطلاعات پژوهشی البرز تا سال ۱۴۰۱ در راستای هدایت فعالیت های پژوهشی، جلوگیری از موازی کاری و ساماندهی نیازها و اولویت های استان راه اندازی می شود چرا که متاسفانه اولویت های البرز همچنان مشخص نشده و معلوم نیست بر چه اساسی پژوهش ها انجام خواهد شد.
,
قهرمانی تصریح کرد: سامانه اطلاعات پژوهشی به عنوان نیاز اساسی استان البرز در راستای مسئله یابی، حل مشکلات و تعیین اولویت ها با محوریت دانشگاه خوارزمی کرج راه اندازی می شود، توسعه استان به معنای خاص نیازمند برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف خواهد بود.
,
معاون برنامه ریزی استانداری البرز در خاتمه با اشاره به اینکه دسترسی به پژوهشگران، مقالات منطبق بر مشکلات استان و جلوگیری از موازی کاری از مزایای راه اندازی سامانه اطلاعات پژوهشی است، خاطر نشان داشت: باید مانع صرف هزینه و زمان برای پژوهش های تکراری شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه