اخبار داغ

رئیس خانه روابط عمومی ایران:

رسانه‌ها با اطلاع رسانی مناسب پروژه واکسن ستیزی را ناکام گذاشتند

رسانه‌ها با اطلاع رسانی مناسب پروژه واکسن ستیزی را ناکام گذاشتند
هوشمند سفیدی، رئیس خانه روابط عمومی ایران گفت: اصحاب رسانه با اطلاع رسانی مناسب پروژه واکسن ستیزی را ناکام گذاشته و اجازه ندادند از این فرصت سوء استفاده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; هوشمند سفیدی امروز در آئین اختتامیه نخستین جشنواره سلامت و رسانه استان زنجان، اظهارداشت: معتقدم امروزه بدون همکاری رسانه و کاربرد صحیح آن، هیچ موضوع، زیر بخش، جامعه و سازمانی نمی‌تواند توسعه یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
وی با بیان اینکه هر روز به اهمیت رسانه‌ها سنتی و جدید اضافه می‌شود، افزود: در فضای امروز جامعه رسانه‌های نوپدید کماکان تعیین کننده هستند اما برای رساندن پیام به شهروندان در پیشگیری و درمان باید از ظرفیت رسانه‌ای استفاده شود.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: رسانه‌های اجتماعی موجب شده شهروندان به شهروندان ارتباط گر تبدیل شده و در حوزه اطلاع رسانی فعال شوند.
,
 
,
رئیس خانه روابط عمومی ایران ادامه داد: وقتی جشنواره‌ای با عنوان سلامت و رسانه طراحی می‌شود در واقع برای استفاده از ظرفیت رسانه در حوزه بهداشت است که جای سپاس دارد.
,
 
,
سفیدی تصریح کرد: اگر همراهی مردم با دانشگاه علوم پزشکی به واسطه رسانه‌ها نباشد در کنترل بیماری کرونا موفقیت کمتر می‌شود همانگونه که اصحاب رسانه با اطلاع رسانی مناسب پروژه واکسن ستیزی را ناکام گذاشتند.
,
 
,
وی یادآورشد: حوزه سلامت همواره نیازمند به رسانه بوده و از طریق همفکری و همبستگی باید این ارتباط با کیفیت و کمتری بالایی باشد.
,
 
,
دبیر نخستین جشنواره سلامت و رسانه استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهارداشت: همگی همت کردیم تا جهانی بهتر و زندگی شرافتمندانه‌ای را رقم زده و حال ما زمانی خوب است که حال مردم خوب باشد.
,
 
,
مصطفی محمدی یادآورشد: همدلی و حرکت جدید و سال جدیدی برای همدلی بیشتر با همه فراز و فرودها برداشته می‌شود تا جشنواره‌ای بهتر برگزار شود.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: این جشنواره مرهون تلاش صادقانه اصحاب رسانه است که امروز مراسم اختتامیه آن برگزار می‌شود.
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: نخستین جشنواره سلامت و رسانه در هفت بخش برگزار و از ۶۴ رسانه‌ای ۳۵۰ اثر به این جشنواره ارسال شد که با کدبندی، آثار به داوری ارسال شد که در نهایت ۲۷ نفر به عنوان برگزیده امروز معرفی می‌شوند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه