اخبار داغ

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی یزد خبرداد:

شروع توزیع اینترنتی کالاهای اساسی در یزد

شروع توزیع اینترنتی کالاهای اساسی در یزد
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت:توزیع دیگر کالاهای اساسی به زودی از طریق سامانه بازرگام در یزد شروع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نعمت الله جعفری در گفتگو با یزد رسا با اعلام اینکه توزیع مستقیم کالاهای اساسی از طریق اینترنت در یزد از امروز شروع گردیده اظهار داشت: در حال حاضر همشهریان می توانند با مراجعه به سایت بازرگام اقدام به تهیه مرغ و تخم مرغ با قیمت مصوب نماید و به زودی توزیع دیگر کالاهای اساسی نیز از طریق این سامانه مهیا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  یزد رسا,

وی ادامه داد: طبق هماهنگی هایی که در حال انجام است توزیع برنج، شکر وروغن نیز به زودی از طریق این سامانه فراهم خواهد شد.

,

جعفری با بیان اینکه سامانه بازرگام باهدف توزیع کالا‌های اساسی با نظارت بر نحوه توزیع، جلوگیری از گرانفروشی و حذف واسطه‌ها ایجاد شده است تصریح کرد: احتمالا توزیع بخشی از میوه شب عید نوروز نیز از طریق این سامانه انجام خواهد شد.

,

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با اشاره به اینکه هیچ هزینه اضافی بابت ارسال از طریق سامانه بازرگام از مردم دریافت نخواهد شد ابراز داشت: مردم می توانند با نصب اپلیکشین این سامانه یا مراجعه به سایت بازرگام اقلام مورد نیاز خود را سفارش داده و درب منزل خود تحویل گیرند.

,

جعفری در پایان ابراز داشت: وظیفه نظارت بر بازار نیز برعهده جهاد کشاورزی قرار گرفته  که به زودی این نظارت به شکل جدی تر فعال خواهد شد و با هرگونه گران فروشی برخورد خواهد شد.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه