اخبار داغ

برگزاری مسابقات هشت جانبه هندبال سالنی انتخابی تیم ملی نوجوانان

برگزاری مسابقات هشت جانبه هندبال سالنی انتخابی تیم ملی نوجوانان
مسابقات هشت جانبه هندبال سالنی انتخابی تیم ملی نوجوانان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در راستای توجه به رده‌های سنی پایه مسابقات هشت جانبه هندبال سالنی رده سنی نوجوانان را برگزار خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر اساس اعلام کمیته مسابقات فدراسیون هندبال تیم‌های باشگاه‌های فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن اصفهان، فرازبام خائیز دهدشت، پارس شهرکرد، همدان، اسپاد بابل، قزوین و زغال سنگ طبس در مسابقات هشت جانبه هندبال سالنی نوجوانان حضور پیدا می‌کنند.

,

این مسابقات به منظور پشتوانه‌سازی و به ویژه شناسایی بازیکنان مستعد جهت حضور در تیم ملی هندبال از 13 تا 17 آذر ماه به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

,

براساس اعلام کمیته مسابقات فدراسیون هندبال تیم‌های شرکت کننده می‌توانند چهار بازیکن غیر بومی را با داشتن رضایت‌نامه از استان مربوطه به لیست اولیه خود که در مسابقات نوجوانان کشور در اصفهان و مشهد ارائه کرده‌اند، جایگزین کنند.

,

همچنین با توجه به اینکه این مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان نیز به شمار می‌رود، تمامی استان‌ها و باشگاه‌ها ملزم به همکاری با تیم‌های ذکر شده هستند. 

,

همچنین کمیته مسابقات فدراسیون هندبال اعلام کرد هر تیم باید متشکل از ۱۶ بازیکن متولد یازدهم دی ماه 1382 به بالا به همراه چهار نفر کادر فنی باشد. همچنین لازم به ذکر است تست pcr باید 48 تا 72 ساعت پیش از اعزام در محل سکونت بازیکنان و همراها گرفته شود و جواب تست‌های منفی باید درمحل مسابقات به نماینده فدراسیون تحویل داده شود.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه