اخبار داغ

گزارش نشست فوق‌العاده هیئت امنای فرهنگسرای پایداری با شهردار مشهد

گزارش نشست فوق‌العاده هیئت امنای فرهنگسرای پایداری با شهردار مشهد
شهردار مشهد در جلسه فوق‌العاده هیئت امنای فرهنگسرای پایداری مشهد با حضور جمعی از رزمندگان دفاع مقدس شرکت کرد و درباره حواشی اخیر این فرهنگسرا به تبادل نظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح‌‌توس، سید عبدالله ارجائی، شهردار مشهد شب گذشته در جلسه فوق‌العاده هیئت امنای فرهنگسرای پایداری مشهد با حضور علیرضا دلبریان (رزمنده و راوی دفاع مقدس)، ماشاالله آخوندی، علی آرام (فرمانده گردان غواصی نوح در دوران دفاع مقدس) مصطفی صداقت و محمد چمی‌گو شرکت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح‌‌توس,

در ابتدای جلسه اعضا به صورت صریح و مفصل با شهردار مشهد درباره اتفاقات و حواشی پیش آمده به گفتگو پرداختند که مباحث مطرح شده با انتقادات صریح اعضا همراه بود که شهردار مشهد طی دو ساعت فقط مطالبات افراد را شنیدند.

,

در این نشست مسئولان فرهنگسرا شرح دقیق و کاملی از ماجرای فرهنگسرای پایداری مشهد را برای شهردار مشهد ارائه کردند.

,

شهردار مشهد پس از دو ساعت پیرامون حواشی اخیر فرهنگسرای شهید سلیمانی (پایداری) توضیحاتی ارائه کرد و بی‌اطلاعی خود را نسبت به برخی اقدامات اتفاق افتاده اعلام کردند.

,

در ادامه شهردار مشهد از رفتار و عملکرد نیروهای فرهنگسرا در دفاع از منافع فرهنگسرای پایداری و شهرداری مشهد در آن شرایط خاص دفاع و تقدیر کرد و رسما از هیئت امنای فرهنگسرا درخواست ادامه فعالیت های خودشان را داشتند.

,

در پایان این نشست مقرر شد برنامه‌های فرهنگسرا به صورت مستقیم با شهردار مشهد هماهنگ خواهد بود و مصوبات هیئت امنا را شخص شهردار ابلاغ خواهد کرد.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه