اخبار داغ

در جلسه رفع مشکلات تامین آب کشاورزی مطرح شد؛

پیشنهاد حفر چاه به جای قنات به کشاورزان روستاهای چهارده رشتخوار

پیشنهاد حفر چاه به جای قنات به کشاورزان روستاهای چهارده رشتخوار
صبح امروز در پی درخواست ساکنین و کشاورزان منطقه چهارده مبنی بر تامین حقابه روستاهای پایین دست سد شهید یعقوبی رشتخوار در جلسه مسئولان آب منطقه‌ای و کشاورزان این بخش پیشنهاد طرح حفر چاه به جای قنات به کشاورزان داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ صبح امروز در پی درخواست ساکنین و کشاورزان منطقه چهارده رشتخوار مبنی بر تامین حقابه روستاهای پایین دست سد شهید یعقوبی رشتخوار در جلسه مسئولان آب منطقه ای و کشاورزانپیشنهاد طرح حفر چاه به جای قنات در این بخش به کشاورازن داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

در این جلسه، که با حضور طلعتی مدیر عامل اب منطقه ای، خالقداد عرب فرماندار و جمعی از نمایندگان کشاورزان همراه بود، در راستای رفع مشکل حقابه ودرخواست کشاورزان  روستاهای بخش چهارده پیشنهاداتی از جمله پیشنهاد حفر چاه به جای قنات در حوزه فعالیت در بخش کشاورزی صنعتی، کشت گلخانه ای دامپرویو ... صورت گرفت و قول پیگیری رفع مشکل چندساله کشاورزان در این بخش نیز از سوی مسئولان داده  شد.

,

خالقداد عرب با تاکید بر اینکه مهمترین دقدقه مسئولان رفع مشکلات حوزه کشاورزی در راستای مدیریت و برنامه ریزی هر چه بهتر برای مهاجرت معکوس به روستاها است، اظهار داشت: امروز در راستای توانمدی و توسعه پایدار در منطقه دهستان شعبه و روستاهای محروم چهارده باید از وجود فرصت های ناب همچون بنیاد علوی بهره کافی را ببریم، چرا که گلچین محروم ترین روستاهای شهرستان و استان امروز روستاهای منطقه چهارده است.

,

مهدی طلعتی با تاکید بر امادگی کامل جهت رفع مشکلات  و خواسته های کشاورزان در پایین دست سد شهید یعقوبی را داریم، افزود: مجوز حفر چاه برای صنعت کشاورزی کشت گلخانه ای، دامداری و ... راهکار حل مشکلات کشاورازن است، که مجوزهای ان را بس از درخواست کشاورازن عزیز پیگیری خواهیم کرد.

تسلیخ نماینده کشاورزان بخش چهارده با اشاره که مشکل حفرچاه نبود اب مناسب زیرزمینی برای کشاورزی در منطقه است، گفت: رهاسازی حقابه کشاورزان روستهاهای پایین دست سد، راهی مناسب برای رفع مشکل کشاورزان در بخش چهارده جنگل رشتخوار است، و خواسته کشاورزان نیز در این روستاها رسیدگی مسئولان جهت رفع این معضل است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه