اخبار داغ

پس از معاملات امروز رقم خورد؛

افت مجدد شاخص در آخرین روز معاملاتی بورس/ شاخص هم‌وزن ۴ هزار و ۹۳۱ واحد کاهش یافت

افت مجدد شاخص در آخرین روز معاملاتی بورس/ شاخص هم‌وزن ۴ هزار و ۹۳۱ واحد کاهش یافت
شاخص کل بازار بورس امروز چهارشنبه، ۱۰ آذر در آخرین روز معاملاتی هفته در تقابل بین خریداران و فروشندگان، با بیش از ۱۷ هزار واحد کاهش، در جایگاه یک ‌میلیون و ۳۴۰ هزار واحدی قرار گرفت.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از آغاز معاملات امروز از همان دقایق آغازین بازار روند افت شاخص در بازار مشاهده می‌شد که به تدریج بر سرعت این روند افزوده شد تا جایی که در ساعات پایانی بازار با افت بیش از  ۱۷ هزار واحدی مواجه شد و شاخص کل تا جایگاه یک ‌میلیون و ۳۴۰ هزار واحدی پایین آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

همچنین شاخص هم‌وزن با چهار هزار و ۹۳۱ واحد واحد کاهش به ۳۶۷ هزار و ۵۶۳ واحد رسید و شاخص بازار اول، ۱۱‌ هزار و ۳۲۳ واحد و شاخص بازار دوم، ۳۷ هزار و ۸۵۱ واحد کاهش داشتند.

,

امروز در بورس بیش از چهار میلیارد و ۲۸۷ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۳۰ هزار و ۵۲۷ میلیارد ریال داد و ستد شد.

, امروز در بورس بیش از چهار میلیارد و ۲۸۷ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۳۰ هزار و ۵۲۷ میلیارد ریال داد و ستد شد.,

علاوه بر این در بین همه نمادها، نفت پارس، بانک تجارت، داروپخش، پتروشیمی فناوران، شرکت سرمایه‌گذاری شفا دارو بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص بورس به جا گذاشتند و در مقابل صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، پتروشیمی پردیس، معدنی و صنعتی گل گهر، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، نفت و گاز پتروشیمی تامین بالاترین تاثیر منفی بر شاخص بورس همراه شدند.

,

پس از معاملات امروز در شاخص فرابورس بیش از ۲۲۴ واحد کاهش داشت و بر روی کانال ۱۹ هزار و ۲۳۵واحد ثابت ماند، در این بازار یک میلیارد و ۷۱۸ میلیون برگه سهم به ارزش ۱۹ هزار و ۵۱۸ میلیارد ریال داد و ستد شد.

, پس از معاملات امروز در شاخص فرابورس بیش از ۲۲۴ واحد کاهش داشت و بر روی کانال ۱۹ هزار و ۲۳۵واحد ثابت ماند، در این بازار یک میلیارد و ۷۱۸ میلیون برگه سهم به ارزش ۱۹ هزار و ۵۱۸ میلیارد ریال داد و ستد شد.,

امروز نماد صنعتی مینو، مجتمع جهان فولاد سیرجان، تولیدات قائد بصیر، بیمه پاسارگاد، مجتمع صنایع لاستیک یزد، با تاثیر مثبت بر شاخص فرابورس همراه بودند و پتروشیمی زاگرس، پلیمر آریا ساسول، سنگ آهن گهرزمین، سهامی ذوب آهن اصفهان، فرابورس ایران، با تاثیر منفی بر شاخص فرابورس کار خود را به اتمام رساندند.

انتهای پیام/

,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه