اخبار داغ

ماجرای عدم شارژ کارت‌های نفت در بخش موگرمون لنده/ بارندگی در راه است؛ کوتاهی نکنید

ماجرای عدم شارژ کارت‌های نفت در بخش موگرمون لنده/ بارندگی در راه است؛ کوتاهی نکنید
برخی از شهروندان روستایی در بخش موگرمون از عدم شارژ کارت‌های سوخت (نفت سفید) خود در یک ماه گذشته گلایه کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، فصل زمستان مشکلات خاص خود را در روستاها دارد به خصوص در تامین سوخت که این مشکل مدتی است در روستاهای بخش موگرمون شهرستان لنده دو چندان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

تعدادی از ساکنین روستاهای بخش موگرمون با گلایه از عدم شارژ کارت های اعتباری سوخت (نفت) خود از سوی شرکت پخش فراورده های نفتی گلایه دارند که این مهم در روزهای سرد زمستانی در روستاها یک چالش و مشکل بزرگ به شمار می آید.

,

به دلیل عدم تامین به موقع سوخت در روستاها بیشتر روستائیان به ناچار می بایست از هیزم برای مصارف و نیازمندی های خود استفاده کنند که این اقدام نیز مشکلات خاص خود را در پی خواهد داشت.

,

بخشدار موگرمون در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری با اشاره به مشکلات مطرح شده روستانشینان در بخش موگرمون گفت: مشکلات مردم بخش موگرمون در حوزه تامین سوخت نفت سفید در جلسه دوماه پیش به طور ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

,

محسن معماری ادامه داد: عدم شارژ کارت های سوخت نفت سفید در بخش موگرمون از مشکلاتی است که در حوزه شرکت پخش فرآورده های نفتی است که می بایست با توجه به در پیش بودن بارندگی،هرچه سریعتر این مشکل را بر طرف کند.

,

وی در پایان گفت: سوخت به اندازه کافی هست اما باید ابتدا کارت ها شارژ شوند تا امکان استفاده فراهم شود که با پیگیری های صورت گرفته از سوی این شرکت قرار است تا هفته آینده این مشکل بر طرف شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه