اخبار داغ

سردار حسن زاده:

ضرورت شناسایی استعدادهای نهفته دیجیتالی در میان جوانان بسیجی

ضرورت شناسایی استعدادهای نهفته دیجیتالی در میان جوانان بسیجی
فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران گفت: مردمی شدن تولیدات محتوای دیجیتال اهمیت زیادی دارد و برگزاری چنین رویدادهایی باعث می شود این تولیدات به سمت حرفه ای شدن گام بردارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران پرس، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ  گفت: امسال با همتی که سازمان فضای مجازی بسیج داشته است، شاهد ارتقای سطح تولیدات به لحاظ کمی و کیفی بودیم و قطعا موضوع سایبری تهدیدی است که با همت و تلاش بسیج می‌تواند به بهترین فرصت تبدیل شود.

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ در حاشیه بازدید از این رویداد بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: مردمی شدن تولیدات محتوای دیجیتال اهمیت زیادی دارد و برگزاری چنین رویدادهایی باعث می شود این تولیدات به سمت حرفه ای شدن گام بردارد.

وی ادامه داد: این رویداد به دلیل ویژگی مردمی بودن باعث ایجاد انگیزه مضاعفی در میان جوانان کشور می شود و باعث خواهد شد که استعدادهای برتر این حوزه شناسایی شوند.

فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ تاکید کرد: در صورت استمرار این رویدادها در بین مردم شاهد گسترش این تولیدات خواهیم بود و امسال با همت بسیج، شاهد ارتقای سطح تولیدات به لحاظ کمی و کیفی در استان و مراکز استان ها به ویژه تهران بزرگ بودیم.

سردار حسن زاده در پایان گفت: برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج باعث ایجاد موج انگیزشی میان جوانان بسیجی شده است و در آینده شاهد دستاوردهای عظیم چنین رویدادهایی خواهیم بود.


انتهای پیام/مهدی خزایی
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه