اخبار داغ

پس از معاملات امروز رخ داد؛

دلار ۲ هزار و ۲۹۲ تومان نزول کرد/ قیمت سکه ۷۰ هزار تومان و انس جهانی طلا کمتر از ۱۱ دلار افزایش یافت

دلار ۲ هزار و ۲۹۲ تومان نزول کرد/ قیمت سکه ۷۰ هزار تومان و انس جهانی طلا کمتر از ۱۱ دلار افزایش یافت
در معملات امروز قیمت ارز به شدت کاهشی شد به طوری که نرخ دلار نزدیک به ۲۳۰۰ تومان کاهش یافت و از کانال ۲۹ هزار تومان وارد کانال ۲۶ هزار تومان شد در حالی که انس جهانی کمتر از ۱۱ دلار افزایش را ثبت کرد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز قیمت انواع طلا و سکه افزایشی شد و برعکس قیمت ارز کاهش زیادی را از خود ثبت کرد و انس جهانی طلا نیز نسبت به روز قبل با افزایش نزدیک به ۱۱ دلاری همراه شد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (هم‌اکنون) نسبت روز گذشته با ۷۰ هزار تومان افزایش یافت و به قیمت ۱۲ میلیون و ۶۲۶ هزار تومان رسید.

قیمت سکه طرح قدیم هم با افزایش ۴۷ هزار تومانی حدود ۱۲ میلیون و ۳۹۸ هزار تومان دادوستد شد.

نیم سکه در جریان معاملات روز جاری ۳۳ هزار تومان افزایش یافت و ۶ میلیون و ۵۸۳ هزار تومان و ربع سکه با ۱۲ هزار تومان افزایش ۳ میلیون و ۸۱۲ هزار تومان معامله شد. هم‌اکنون سکه یک گرمی هم ۲ میلیون و ۳۲۳ هزار تومان است.

قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی امروز با افزایش ۱۰ دلار و ۹۱ سنت در محدوده  ۱۷۸۵ دلار و ۴۲ سنت معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار داخلی با افزایش ۱۰ هزار و ۶۰۰ تومانی حدود یک میلیون و ۲۶۱ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار با افزایش ۱۴ هزار تومانی، یک میلیون و ۶۸۲ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ هر دلار آمریکا به عنوان شاخص بازار ارز امروز نسبت به روز گذشته ۲۲۹۲ تومان کاهش یافت و ۲۶ هزار و  ۶۱۵ تومان معامله شد.

هر اسکناس یورو نیز با ۲۴۳۸ تومان افت به ۳۰ هزار و ۱۵۵ تومان رسید.

در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار ۲۶ هزار و ۵۱۳ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۵ هزار و ۹۸۸ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۳۰ هزار و ۸۰۴ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۳۰ هزار و ۱۹۴ تومان اعلام شده است.





, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
, ,
,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه