اخبار داغ

با اعلام معاون وزارت بهداشت؛

برگزاری قطعی شهرآورد ۹۷ بدون حضور تماشاگران/ ۱۵ آذر، تاریخ احتمالی بازگشت هواداران به سکوها

برگزاری قطعی شهرآورد ۹۷ بدون حضور تماشاگران/ ۱۵ آذر، تاریخ احتمالی بازگشت هواداران به سکوها
معاون فنی مرکز سلامت و محیط کار وبدا از برگزاری دربی بدون تماشاگر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محسن فرهادی، معاون فنی مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره برگزاری شهرآورد فوتبال پایتخت اظهار داشت:‌ ۱۰ روز پیش، ۲ مسابقه را در تهران برگزار کردیم که در آن ها به صورت آزمایشی تماشاگران حضور داشتند. این ۲ مسابقه مقدماتی برای برگزاری مسابقات فوتبال در همه ورزشگاه‌های کشور با تماشاگر بود. با توجه به تصویب مدیریت هوشمند محدودیت‌ها که مورد بازنگری قرار داده شد و جلسات متعددی که برگزار شد، مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا شروع طرح سامانه امید را از روز ۱۵ آذر اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در ادامه عنوان داشت: با توجه به این که مبنای شروع ۱۵ آذر است و دربی ۱۳ آذرماه برگزار می‌شود، بنابراین مسابقه این ۲ تیم بدون تماشاگر خواهد بود. 
,
معاون فنی مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت در مورد حضور تماشاگران بیان داشت: حضور تماشاگران براساس کنترل بلیت و برپایه واکسیناسیون خواهد بود و افراد یک خانواده هم می‌توانند در کنار هم‌دیگر باشند اما فاصله‌گذاری تماشاگران با افرادی غیر از خانواده آن ها به فاصله دو ۲ خواهد بود و همه تماشاگران باید ماسک به همراه داشته باشند.
,
فرهادی بااشاره به لزوم ارائه درخواست توسط سازمان لیگ گفت: ۱۵ آذر درخواست داده می‌شود اما پروتکل‌ها در آن ۲ مسابقه به دقت رعایت نشد. اگر بعد از ۱۵ آذرماه ستاد ملی کرونا مصوبه را اعلام و لازم‌الاجرا کند، این مصوبه مبنای مجوز حضور تماشاگران خواهد بود و دیگر نیازی به مجوز موردی ندارد. مسابقات در ورزشگاه‌های سراسر کشور با تماشاگر و براساس ضوابط استانی انجام خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه