اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد:

هر چه در مسائل فرهنگی هزینه شود کم است

هر چه در مسائل فرهنگی هزینه شود کم است
خطیبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به اینکه مشکلات جامعه توسط تشکل های بسیج آسیب شناسی شود، گفت: هر چه در مسائل فرهنگی هزینه شود کم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، عمیدالدین خطیبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد شب گذشته در دیدار با مسئول بسیج دانشجویی استان یزد و جمعی از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی با اشاره به جایگاه بسیج، گفت: بسیج همیشه با حداقل امکانات حداکثر نتایج را گرفته و انتظار این است که با حرکت جهادی این ارزش ها را زنده نگه دارید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی عمود خیمه تشکل های دانشجویی را بسیج دانست و افزود: بدون شک همه تشکل ها باید بسیجی باشند و در مقابل بسیج دانشجویی نیز نباید با سایر تشکل ها مرزبندی داشته باشد، بلکه باید با آنان مشورت و تعامل صورت گیرد.

,

وی با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت دانشجویان، عنوان کرد: ذهن پویای جوانان می تواند سرچشمه تفکرات ناب و بدیعی باشد که برای حل مسائل و مشکلات بدان نیازمندیم.

,

خطیبی اظهار داشت: ما هر چه در زمینه مسائل فرهنگی هزینه کنیم کم است و نکته اینجاست که اثر این هزینه، بعدها مشخص می شود فلذا هزینه در این زمینه خیلی برای مردم ملموس نیست.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اذعان داشت: باید مسائل و مشکلات روز جامعه توسط بسیج آسیب شناسی شده و برای آن با تکیه بر پژوهش های جامع و دقیق راه حل ارائه شود.

,

وی افزود: باید به مسائل نگاه بلند مدت داشت و نباید اجازه داد انرژی ذهن پویا و خلاق جوانان و دانشجویان صرف امور کلیشه ای شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه