اخبار داغ

رئیس هیئت ژیمناستیک استان زنجان خبرداد؛

برگزاری مسابقات انتخابی استعدادهای برتر ژیمناستیک در زنجان/ اعتبارات دولتی برای بهبود عملکرد هیئت‌های ورزشی کافی نیست

برگزاری مسابقات انتخابی استعدادهای برتر ژیمناستیک در زنجان/ اعتبارات دولتی برای بهبود عملکرد هیئت‌های ورزشی کافی نیست
رئیس هیئت ژیمناستیک استان زنجان با اشاره به رویداد‌های ورزشی پیش‌رو در استان زنجان، گفت: مسابقات انتخابی استعداد‌های برتر در دی ماه استان زنجان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فرامرزلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تعطیلی‌های پی در پی باشگاه های ورزشی به دلیل انتشار ویروس کرونا در سراسر کشور، اظهار کرد: تعطیلی‌های پی‌درپی باشگاه‌های ورزشی باعث ریزش ورزشکاران حرفه ای به خصوص در ورزش ژیمناستیک شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه چند مدتی است که باشگاه های ورزشی ژیمناستیک در استان فعالیت خود را شروع کرده‌اند، ابراز کرد: فعلا بیشتر بر روی آمادگی جسمانی ورزشکاران کار می‌کنیم.

,

رئیس هیئت ژیمناستیک استان زنجان با اشاره به وضعیت رنگ بندی کرونایی استان، تصریح کرد: با توجه به اینکه وضعیت کرونایی استان مانعی برای برگزاری مسابقات ورزشی نیست و مسابقات ورزشی در حال برگزاری است.

,

وی با اشاره به مسابقات انتخابی استعداد های برتر، عنوان کرد: مسابقات انتخابی استعداد های برتر در دی ماه بین شهرستان ها برگزار می‌شود.

,

فرامرزلو با بیان اینکه در حال حاضر تعداد بسیار محدودی ژیمناستیک کار حرفه در استان فعالیت می‌کنند، افزود: تعطیلی های پی‌درپی باعث ریزش ورزشکاران حرفه‌ای شد و ورزش به گونه ای است که اگر ورزشکار حرفه‌ای مدتی تمرین نکند برگشت ورزشکار به حالت قبل زمانبر است.

,

وی با بیان اینکه اعتبارات دولتی برای بهبود عملکرد هیئت های ورزشی کافی نیست و نیاز به اسپانسری در تمامی هیئت های ورشی و سراسر کشور وجود دارد، ادامه داد: در استان ما نیازمند آن هستیم که تجهیزات ورزشی مان را تعویض کنیم.

,

رئیس هیئت ژیمناستیک استان زنجان با اشاره به قدیمی بودن لوازم ورزشی هیئت ژیمناستیک استان زنجان، خاطر نشان کرد: خرید تجهیزات به دلیل گران قیمت بودن از توان مالی هیئت ورزشی خارج است.

,

وی با بیان اینکه در شهرستان ها تجهیزات لازم برای ورزش ژیمناستیک وجود ندارد، تاکید کرد: اعتبارات هیئت‌های ورزشی محدود است و ما فقط می توانیم در حد هزینه‌های جاری به شهرستانها کمک کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه