اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

قوانین انضباطی و تولیدی حوزه مسکن و افزایش حقوق ها اقدام شاخص مجلس یازدهم/ نقش نظارتی نمایندگان فعال تر شده است

قوانین انضباطی و تولیدی حوزه مسکن و افزایش حقوق ها اقدام شاخص مجلس یازدهم/ نقش نظارتی نمایندگان فعال تر شده است
سید غنی نظری گفت: مجلس یازدهم در وهله اول نقش نظارتی خود را فعال و قوانین انضباطی در حوزه مسکن و همچین افزایش حقوق ها با تعریف منابع شاخص ترین عملکرد مجلس یازدهم تاکنون بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید غنی نظری در گفتگو با خبرنگارسبلان ما ، در پاسخ به این سوال که شاخص ترین عملکرد مجلس یازدهم تاکنون چه بوده است با اشاره به اینکه  کمبود قانون نداریم بلکه در نظارت خلا وجود دارد اظهار داشت: ریل گذاری دستگاه های دولتی و حاکیمتی توسط مجلس صورت می گیرد از این رو با توجه به اینکه خلا هایی در حوزه نظارتی احساس می شد مجلس یازدهم بیشترین تمرکز خود را در این حوزه به کار گرفته است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی  افزود: برای مثال مجلس باید بداند  قانون تبدیل وضعیت نیروها ،جهش تولید مسکن و… اجرایی می شود یانه؟ به همین جهت نقش نظارتی مجلس پر رنگ تر از ادوار گذشته شده است.

,

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با بیان اینکه در طول مدت گذشته از مجلس یازدهم قانونی ها خوبی همچون قانون اقدام راهبردی به تصویب رسید تا در رفع تحریم ها کشورمان دست بالاتر باشد گفت:  ایران درحالی به تعهدات خود پایبند بود و تمامی بندهای را یک به یک اجرا می کرد که آمریکا برجام را زیر پای گذاشته بود ؛ولی این قانون محرکی برای شکستن تحریم ها و تحت فشار قرار دادن کشورهایی که پایبند تعهد خود نیستند شد.

,

وی تصریح کرد: قانون دیگر طرح جهش تولید مسکن بود که دولت را مکلف کرد تا سالانه یک میلیون مسکن احداث کند و خوشبختانه دولت جدید نیز در راستای تحقق آن تلاش می کند.

,

نظری با اشاره به اینکه توجه ویژه به مناطق محروم و اشتغالزیی از ابتدا مورد توجه مجلس یازدهم بود، اذعان داشت:  امسال در قانون بودجه 32 هزار میلیارد تومان برای اشتغالزایی و 19 هزار میلیارد تومان برای محرومیت زدایی قرار داده ایم.

,

وی تصریح کرد: در این مجلس حقوق مستمری بگیران و سربازان افزایش یافت و تمامی این افزایش ها با تعریف منابع صورت گرفته است.

,

نماینده مردم خلخال و کوثر گفت: یکی از مهمترین دغدغه ها فرهنگی جامعه بحث رتبه بندی معلمان بود که در این مجلس استارت خورد و در مورد وضع قوانین انضباطی و تولیدی در حوزه مسکن همچون مالیات بر عایدی سرمایه و خانه های خالی که بیش از یک میلیون مسکن خالی شناسایی شده است اقدامات دیگر و موثر مجلس یازدهم تاکنون بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه