اخبار داغ

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری مرکزی:

طرح توزیع هوشمند کالاهای اساسی در استان مرکزی در حال بررسی است/ وضعیت مطلوب کالاهای اساسی در استان

طرح توزیع هوشمند کالاهای اساسی در استان مرکزی در حال بررسی است/ وضعیت مطلوب کالاهای اساسی در استان
نعمتی در خصوص اجرای طرح توزیع هوشمند کالاهای اساسی در استان مرکزی گفت: این طرح به طور کارشناسی در سطح استان مرکزی در حال بررسی است و جلساتی با این منظور برگزار شده اما هنوز به مرحله عملیاتی نرسیده و در صدد هستیم با پیگیری جوانب کار این طرح را عملیاتی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود نعمتی مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب، در خصوص اجرای طرح توزیع هوشمند کالاهای اساسی در استان مرکزی گفت: این طرح به طور کارشناسی در سطح استان مرکزی در حال بررسی است و جلساتی در این راستا برگزار شده اما هنوز به مرحله عملیاتی نرسیده و در صدد هستیم با پیگیری جوانب کار این طرح را عملیاتی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: در ابتدای بیماری کرونا به جهت شرایط ایجاد شده فروشگاه های اینترنتی راه اندازی شدند و فروشگاه های زنجیره ای خدمات را هوشمند ارائه می کردند و امروز توزیع مرغ منجمد و تخم مرغ به شکل توزیع هوشمند در دستور کار است.

,

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری مرکزی در خصوص فراهم بودن زیرساخت های این طرح در استان بیان کرد: از ابتدای بیماری کرونا طی جلساتی کارشناسی با شرکت مخابرات و دستگاه های دیگر زیرساخت هایی ایجاد شده و باید نحوه اجرا شدن آن را مجدد بررسی کنیم.

,

وی در خصوص آخرین وضعیت کالاهای اساسی در استان گفت: وضعیت کالاهای اساسی در استان مطلوب است و ذخیره کالاهای اساسی همچون مرغ، روغن خام و سایر اقلام دیگر شرایط نسبتاً خوبی دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه