اخبار داغ

یازدهمین استاندار خراسان شمالی انتخاب شد

یازدهمین استاندار خراسان شمالی انتخاب شد
هیات دولت "محمدرضا حسین‌نژاد" را به‌عنوان یازدهمین استاندار خراسان شمالی انتخاب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، حسین نژاد متولد اول فروردین ماه ١٣۴۴ در شهرستان شیروان خراسان شمالی است که مسوولیت های مختلفی را در حوزه های مختلف اجرایی و عمرانی در استان های خراسان‌های رضوی و شمالی تجربه کرده است.

۲۰ سال شهردار در شهر های فاروج، طرقبه، چناران، شیروان، منطقه ۲ مشهد مقدس، منطقه ۱ مشهد مقدس، معاون فرماندار و فرماندار در شهرستان چناران، نماینده و سخنگوی کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی در دوره هشتم از سوابق اجرایی استاندار جدید است.

مدیر کل دفتر فنی وزارت کشور معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد مقدس (خراسان رضوی) نیز، از جمله سوابق اجرایی حسین نژاد دوین است.

خراسان شمالی در سال ۱۳۸۳ بعنوان استانی مستقل از خراسان بزرگ تشکیل شد و تاکنون ۱۱ استاندار در این استان شمالشرق کشور خدمت کرده اند.

محسن نریمان اولین استاندار خراسان شمالی به مدت یکسال و ۶ ماه، بهروز همتی یک سال و هفت ماه در دولت نهم، محمدمهدی مروج الشریعه ۱۰ روز در دولت نهم، محمدحسین جهانبخش ۲ سال و ۹ ماه در دولت نهم و دولت دهم، ابوطالب شفقت ۲ سال در دولت دهم، محمود احمدی بیغش یک سال و ۲ ماه دردولت دهم، سید علی‌اکبر پرویزی ۲ سال و ۹ ماه در دولت یازدهم، محمدرضا صالحی ۲ سال و ۲۱ روز در دولت یازدهم و دولت دوازدهم، محمدرضا خباز ۳ ماه و ۲۶ روز  دولت دوازدهم و محمدعلی شجاعی از هفتم  آذر ۱۳۹۷ تاکنون در دولت دوازدهم و سیزدهم به ترتیب نماینده عالی دولت در خراسان شمالی بودند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک, ،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه