اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

تبیین مکتب حاج قاسم باید مبنای تربیت انسان باشد/ کادرسازی، مهمترین راهبری عملیاتی سردار سلیمانی بود

تبیین مکتب حاج قاسم باید مبنای تربیت انسان باشد/ کادرسازی، مهمترین راهبری عملیاتی سردار سلیمانی بود
سید محمد موسوی گفت: کادرسازی مهمترین راهبری سردار سلیمانی برای پیشبرد اهداف جبهه مقاومت بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد موسوی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" با بیان اینکه مکتب حاج قاسم ضرورت امروز کشور است، گفت: از آن مکتب می توان به عنوان الگوی عملی در بخش های مدیریتی و اجرایی کشور بهره برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
موسوی ادامه داد: مکتب حاج قاسم از منش و رفتار سرداری می گوید که نمونه یک انسان مومن عاشق است، سرداری که خالصانه عاشق شهادت و ولایت بود، خود را سرباز ولایت می دانست و تمام زندگی اش را وقف خدا و خدمت به مردم کرده بود.
,
 
,
وی افزود: شهید سپهبد قاسم سلیمانی امروز فقط یک فرمانده نیست که یک اسطوره بزرگ است؛ اسطوره مقاومت در برابر ظلم و ظالم، اسوه اخلاص و کار بی‌منت برای خدا، سرمشق تلاش، ساده‌زیستی، شجاعت، مجاهدت و خدمتگزاری به مردم و قهرمان مبارزه در راه آرمان، بی آنکه از «غیر خدا» ترسی داشته باشد.
,
 
,
موسوی گفت: سردار سلیمانی چه در ایران و چه در کشورهای دیگر معتقد بود. مراجعه به متن مردم برای حل مشکلات، کوتاه ترین و کم هزینه ترین مسیر است و معتقد بود هیچ چیز دیگری نمی تواند جایگزین مردم شود.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: استکبار گمان کرد با ترور سردار ملی ایران، جریان مبارزه با سیطره شیطان بزرگ در آسیای غربی متوقف می شود، غافل از آنکه سپهبد سلیمانی فرد نیست، بلکه در سراسر خاورمیانه یک راه و مکتب است.
,
 
,
موسوی گفت: یکی از کارهای بزرگ سردار دلها نیروسازی و کادرسازی بود، او در مجموعه خویش ده ها و صدها سلیمانی ساخت.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: انتخاب استقامت سخت ترین مسیر است. حاج قاسم، خود را سپر قرار داده بود تا مردمانش سر راحت بر بالین بگذارند، این شهید بزرگوار استقامت را در وجوه مختلف به منصه ظهور رساند و تا پای جان بر عهدی که بسته بود، محکم و راسخ ایستاد و هیچ گاه کم نیاورد و کم فروشی نکرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه