اخبار داغ

نمایندگان تنیس روی میز ایران در ۳ رویداد بین المللی به میدان می روند

نمایندگان تنیس روی میز ایران در ۳ رویداد بین المللی به میدان می روند
با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط فدراسیون، نمایندگان تنیس روی میز ایران در ۳ رویداد بین المللی به میدان می روند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نمایندگان کشورمان در سه رویداد بین المللی در کشورهای پرتغال فنلاند و آلمان به مصاف حریفان خود می‌روند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رقابت های قهرمانی جوانان جهان در شهر ویلا نووا دی گایا پرتغال برگزار می شود و نوید شمس نماینده انتخاب شده کشورمان در مسابقات انفرادی و دونفره به مصاف حریفان خود می‌رود .

,

مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان جهان روزهای یازدهم لغایت هفدهم آذر ماه برگزار می شود و از روز شنبه سیزدهم آذر ماه نوید شمس در رقابت های انفرادی به مصاف حریفان خود می‌رود . در رقابت های دو نفره نیز تیم نوید شمس و فنگ از چین تایپه مسابقه می دهند .
در این رقابت ها میعاد مکیف سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان هدایت شمس را برعهده خواهد داشت .

,
,

در مسابقات اپن بین المللی فنلاند که از فردا دوازدهم آذر ماه به مدت ۳ روز در شهر لوجا در دو رده بزرگسالان و زیر ۲۱ سال برگزار می شود که امیرحسین هدایی ، امین احمدیان و محمدعلی رویین تن نمایندگان کشورمان با رقبای خود مسابقه می دهند .
اما در رقابت های زیر ۲۱ سال امین احمدیان به عنوان سید یک مسابقات مقابل حریفان خود قرار می گیرد . احمدیان در جدول حذفی این مسابقات با استراحت در دور اول بایستی با برنده بازیکنان نروژ یا دانمارک مسابقه بدهد .
در این رقابت ها ۱۰۹ بازیکن از کشورهای مختلف از جمله چین ژاپن سوئد و فرانسه حضور دارند.

,
,
,

در سومین رقابت های بین المللی آذر ماه ، امین احمدیان روزهای ۱۶ تا ۲۰ آذرماه در شهر دوسلدورف آلمان در مسابقاتی تحت عنوان WTT-FEEDER با رقبای خود مسابقه می دهد . احمدیان در مسابقات دونفره نیز بهمراه لوا جاک از صربستان شرکت خواهد کرد .

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه