اخبار داغ

یک روانشناس:

تلاش برای کسب رضایت دیگران، فرد را از امور مهم باز می‌دارد

تلاش برای کسب رضایت دیگران، فرد را از امور مهم باز می‌دارد
طاهری فرد گفت: نیاز به شنیدن تعریف از سوی دیگران به‌طور ناخودآگاه در فرد بوجود می‌آید، تلاش افراطی و زیاد برای کسب تائید دیگران انرژی انسان را می‌گیرد و باعث می‌شود دیگر امور بر روی زمین بماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طاهری فرد روانشناس در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: برخی از افراد مایل هستند که دیگران از آن‌ها تعریف کنند و مدام به این تائید نیاز دارند.
 
وی با بیان اینکه افراد حساس در این زمینه برای جلب رضایت اطرافیان تلاشی افراطی دارند، افزود: چیدمان مناسب برای منزل موضوع مطلوبی بوده اما عدم برقراری تعادل مشکل بزرگی است.
 
طاهری فرد یادآور شد: نیاز به شنیدن تعریف از سوی دیگران به‌طور ناخودآگاه در فرد بوجود می‌آید، تلاش افراطی و زیاد برای کسب تائید دیگران انرژی انسان را می‌گیرد و باعث می‌شود دیگر امور بر روی زمین بماند، این موضوع سبب از بین رفتن تعادل می‌شود  که نتیجه‌ای جز رفتار بد با اطرافیان نخواهد داشت.
 
این روانشناس بیان داشت: تنش‌های به‌وجود آمده در اثر این حساسیت‌ها مشکلات دیگری ازجمله دلخور شدن سایر اعضای خانواده را به همراه دارد و ممکن است باعث بروز اختلافات خانوادگی شود.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه