اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع):

بسیج دوشادوش بنگاه‌های تولیدی و صنعتی برای رونق تولید تلاش می‌کند

بسیج دوشادوش بنگاه‌های تولیدی و صنعتی برای رونق تولید تلاش می‌کند
سردار احمد ذوالقدر گفت: با مسئله‌یابی و رصد مشکلات واحدهای تولیدی و ارائه راهکارهای مورد نیاز، دوشادوش بنگاه‌های اقتصادی و فعالان حوزه صنعت ایستاده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمد ذوالقدر در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز اظهار کرد: اقدامات زیادی با هدف احصاء و رفع موانع تولید در واحدهای صنعتی برداشته و مشاوره‌هایی به فعالان این عرصه ارائه شده است.

وی گفت: با استفاده از ظرفیت بسیجیان متخصص حوزه اقتصادی و در قالب مشاوره‌های علمی و حقوقی به صاحبان واحدهای تولیدی، علاوه بر مسئله‌یابی، راهکارهایی به منظور برون رفت از مشکلات فعالان این حوزه ارائه می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران خاطرنشان کرد: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و شعار سال، مشاوره‌هایی با هدف توسعه و تقویت فعالیت‌ها در حوزه‌های کشاورزی، پرورش کشت‌های گلخانه‌ای، دام و طیور و زنبور عسل به فعالان حوزه‌های کشاورزی و دامپروری ارائه می‌شود.

وی افزود: یکی از اهداف اصلی این است که علاوه بر افزایش سطح زیرکشت محصولات کشاورزی، بازده و عملکرد محصولات در مقیاس یطح نیز افزایش یافته و در مجموع تولید در این ع رصه تقویت شود.

سردار ذوالقدر انجام واکسیناسیون رایگان دام‌های عشایری را از جمله خدمات بسیج به عشایر و دامداران عنوان و تاکید کرد: با توجه به وجود بیش از یک و نیم میلیون دام کوچ‌رو در استان تهران، بسته به نیاز خدماتی به دامداران ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: فعالیت‌ها با استفاده از ظرفیت نیروهای بسیج در حوزه‌های جهادی، عمرانی، فرهنگی، مذهبی، اقتصادی، اجتماعی، بهداشتی و درمانی و محرومیت‌زدایی در حال انجام است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران تصریح کرد: علاوه بر تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی و افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون، ساخت مسکن برای محرومان و نیازمندان، اجرای رزمایش کمک مومنانه و تامین اقلام مورد نیاز خانوارهای کم‌بضاعت و آسیب‌دیده از کرونا بخش‌هایی از این خدمات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه