اخبار داغ

فرماندار اصفهان:

هرگونه تجمعی روز جمعه در اصفهان غیر قانونی است

هرگونه تجمعی روز جمعه در اصفهان غیر قانونی است
فرماندار اصفهان گفت: هیچگونه درخواستی برای تجمع برای روز جمعه از فرمانداری اصفهان نشده است و هرگونه تجمعی غیر قانونی خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی احمدی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: در هفته های گذشته بواسطه مطالباتی که کشاورزان داشتند، تجمعاتی را برگزار کردند و تجمعات به صورت مسالمت امیز طی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرماندار اصفهان تصریح کرد: خود کشاورزان که پایبند به مبانی انقلاب اسلامی هستند وقتی احساس کردند جریانات ضد انقلاب می خواهند از این اجتماع موج سواری کنند، پایان تجمع خود را اعلام کردند.

,

وی افزود: کشاورزان با مسئولان هم صدا برای خدمت به مردم و انقلاب هستند و نمایندگان کشاورزان در جلساتی که با مسئولان برگزار شده توافقاتی را داشته و مطالبات کشاورزان توسط دولت در حال پیگیری است.

,

احمدی ادامه داد: همان طور که نمایندگان کشاورزان در شرق و غرب استان اعلام کردند، کشاورزان هیچگونه تجمعی ندارند و برای هیچ گونه تجمع دیگری نیز درخواستی از فرمانداری اصفهان نشده است.

,

محمدعلی احمدی خاطرنشان کرد: از این جهت تجمعی برای روزهای آتی برگزار نخواهد شد؛ کشاورزان نیز به صورت رسمی اعلام کردند که مطالبات خود را به صورت قانونی پیگیری می کنند و تجمع غیر قانونی برگزار نکرده و از هیچگونه تجمعی نیز حمایت نخواهند کرد و در آرامش پیگیر مطالبات خود هستند.

,

فرماندار اصفهان تاکید کرد: هیچگونه درخواستی برای تجمع برای روز جمعه از فرمانداری اصفهان نشده است و هرگونه تجمعی غیر قانونی خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه