اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع):

گره خوردن اقتدار کشور به قدرت الهی رمز موفقیت انقلاب اسلامی است

گره خوردن اقتدار کشور به قدرت الهی رمز موفقیت انقلاب اسلامی است
حجت‌الاسلام باقری گفت: اقتدار کشور را باید به واسطه نماز به قدرت لایزال الهی گره بزنیم چراکه نماز فرد را به خدا نزدیک خواهد کرد و این قدرت در عرصه‌های مختلف اقتدارآفرین است و رمز موفقیت انقلاب اسلامی همین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت‌الاسلام برهان باقری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) ظهر امروز در نشست همایش استانی منزلت نماز که در مجتمع آیه‌های مشهد برگزار شد اظهار کرد: اگر نماز به درستی و صحیح صورت بگیرد مهم ترین عامل معنوی و سیر سلوک الی الله است و هیچ چیز نمی تواند به اندازه نماز انسان را به ذات اقدس الهی نزدیک کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه نماز مهم ترین عامل برای رفع مشکلات دنیوی افراد و بازکردن گره ها از زندگی مردم است افزود: اگر مشکلاتی در جامعه مشاهده میکنیم یکی از مهم ترین علل آن به جا نیاوردن صحیح نماز است و اگر نماز صحیح باشد باید به تمامی اعمال جهت دهی کند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) ضمن تأکید بر تأثیرات نماز روی سایر اعمال گفت: اگر نماز مورد قبول واقع شود سایر اعمال نیز مورد پذیرش الهی قرار خواهد گرفت لذا نماز باید عامل جلوگیری از فحشا و منکر باشد.

,

وی با بیان اینکه اگر منکراتی در جامعه و فساد در میان مدیران شاهد هستیم علت نقص در اقامه نماز است افزود: تمامی اعمال با نماز می تواند جهت الهی پیدا کند چراکه اقامه نماز انسان را به قدرت الهی متصل کرده و این قدرت انتهایی ندارد و قطعا نتیجه اتصال به قدرت الهی، اقتدار خواهد بود.

,

حجت‌الاسلام باقری ادامه داد: اگر خواهان اقتدار معنوی، سیاسی، اقتصادی و نظامی هستیم باید همه اینها را در سایه نماز واقعی کسب کنیم یعنی باید سعی شود نماز به خوبی و صحیح اقامه شود.

,

وی افزود: مهم ترین عامل پیروزی در دوران دفاع مقدس، قدرت و اقتدار معنوی رزمندگان بود چراکه در عرصه تجهیزاتی حرفی برای گفتن نداشتیم و اقتدار معنوی موجب پیروزی در میدان نبرد شد و این اقتدار معنوی با همراهی مردم موجب شده است که دشمن آن تجربه نبرد سخت را تکرار نکند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: رزمندگان با قدرت معنوی به جهانیان در دفاع مقدس درس دادند که تا بن دندان مسلح به معنویت بودند و یکی از معیارهای انتخاب رزمندگان ویژگی‌های معنوی در صحنه نبرد است.

,

وی افزود: اقتدار سپاه در گرو شوکت و قدرت معنوی پاسداران است لذا نیروها باید از این نظر تقویت شوند که مورد انتظار رهبر معظم انقلاب نیز است.

,

حجت‌الاسلام باقری خاطرنشان کرد: اقتدار کشور را باید به واسطه نماز به قدرت لایزال الهی گره بزنیم چراکه نماز فرد را به خدا نزدیک خواهد کرد و این قدرت در عرصه های مختلف اقتدارآفرین است و رمز موفقیت انقلاب اسلامی همین است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه