اخبار داغ

آیت الله نوری همدانی:

مسئولان باید در برابر مردم متواضع و پاسخگو باشند/ تلاش دشمن برای جلوگیری از پیشرفت هسته ای ایران

مسئولان باید در برابر مردم متواضع و پاسخگو باشند/ تلاش دشمن برای جلوگیری از پیشرفت هسته ای ایران
این مرجع تقلید با اشاره به اینکه درموضوع برجام، رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی تلاش می‌کند مانع پیشرفت ایران در برنامه هسته‌ای شود، گفت: مسئولان باید در برابر مردم متواضع و پاسخگو باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم در نظام اسلامی توجه به مردم است، اظهار داشت: خدمت به این مردم که همواره از ارزش‌ها و انقلاب اسلامی دفاع کرده اند باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا,

وی افزود: بزرگان و ائمه اطهار (ع) هم در احادیث و آثار متعدد بر لزوم توجه به نیاز‌های مردم و تامین آسایش و امنیت آن‌ها تاکید کرده اند.

,

نمایندگان در خصوص اخذ دیرکرد از تسهیلات بانکی نظارت داشته باشند

, نمایندگان در خصوص اخذ دیرکرد از تسهیلات بانکی نظارت داشته باشند, نمایندگان در خصوص اخذ دیرکرد از تسهیلات بانکی نظارت داشته باشند,

این مرجع تقلید با تاکید بر لزوم تواضع و پاسخگو بودن مسئولان در برابر مردم و ضرورت نظارت نمایندگان مجلس بر اجرای قوانین گفت: نمایندگان تنها نباید قانونگذار باشند بلکه باید در موضوعات مختلف مانند اخذ دیرکرد از تسهیلات بانکی که خلاف شرع و در حکم ربا است نظارت داشته باشند.

,

وی به توطئه دشمنان برای ایجاد اختلاف و جنگ در بین مسلمانان و کشور‌های مختلف اشاره کرد و گفت: شناخت و راه مقابله صحیح با این توطئه‌ها می‌تواند اهداف استکباری دشمنان را خنثی کند.

,

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه دشمن هیچگاه دست از دشمنی با نظام اسلامی برنمی دارد گفت: در همین موضوع برجام رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی تلاش می‌کند مانع پیشرفت ایران در برنامه هسته‌ای شود.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه