اخبار داغ

در جلسه مجلس و دولت چه گذشت؟

در جلسه مجلس و دولت چه گذشت؟
نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه نمایندگان با هیات وزیران، گفت:جلسه خوبی بود و در خصوص وضعیت مهمترین مسائل کشور، به ویژه در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی بحث و تبادل نظر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌وگویی درخصوص جلسه هیأت دولت با نمایندگان مجلس اظهار داشت: جلسات به این شکل در گذشته هم برگزار شده اما حُسن این جلسه این بود که با کل هیأت وزیران بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: حدود نیمی از جلسه غیرعلنی بود اما در کل جلسه خوبی بود و در خصوص وضعیت مسائل کشور، موضوعات اقتصادی، وضعیت برنامه‌ریزی شده برای برون‌رفت کشور از شرایط سخت فعلی و خصوصاً تحریم، معیشت مردم، مشکلات اقتصادی و...بحث شد همچنین درخصوص آن‌ها جمع‌بندی و تبادل نظرات خوبی انجام شد.
,
 
,
ابوترابی با بیان اینکه در این جلسه در خصوص اقدامات آینده دولت نیز صحبت شد، توضیح داد: همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز در این جلسه صحبت کرد و اعضای کمیسیون اقتصادی نظرات خود را مطرح کردند، وزیر نفت نیز گزارشات خوب و امیدوار کننده‌ای ارائه داد.
,
 
,
نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در این مدت کوتاه، اقدامات خوبی در زمینه‌های انضباط مالی و عدم استقراض از بانک مرکزی انجام شده است؛ استقراض از بانک مرکزی به این معنا است که حقوق از بانک مرکزی دریافت شود و در نتیجه آن محرومان، محروم‌تر شوند؛ دولت در این راستا با انضباط مالی این کار را مدیریت کرده که کاری سخت و بزرگی است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه اوراق قرضی از دولت قبل باقی مانده است، گفت: دولت سیزدهم در حال پرداخت این بدهی است که کاری بزرگ است.
,
 
,
ابوترابی با اشاره به توافق‌های ایران با سایر کشورها تأکید کرد: توافقات انجام شده نشان دهنده این است که در دولت قبلFATF و برجام بهانه بود و این دولت با نگاه به همسایه‌ها، روابط عزتمندانه و احترام متقابل به تمام کشورها کار را به خوبی آغاز کرده و پیمان شانگهای نیز در همین راستا اقدام خوبی بود.
,
 
,
نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسیر امیدوار کننده‌ای پیش رو داریم خاطرنشان کرد: نیاز است که به دولت زمان داده شود؛ در ۸ سال گذشته کشور نابود شد و نیاز است حدأقل ۸ ماه به دولت زمان داده شود.
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه