اخبار داغ

می‌توانیم به‌زودی شاهد بازگشت هواداران به سکوها باشیم؛

مهدی: درخواست باشگاه استقلال خارج از دستور بوده/ نشست خبری دربی را در محل سازمان لیگ برگزار می‌کنیم

مهدی: درخواست باشگاه استقلال خارج از دستور بوده/ نشست خبری دربی را در محل سازمان لیگ برگزار می‌کنیم
سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال پیرامون مبحث برگزاری نشست خبری شهرآورد اظهارنظر داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سهیل مهدی، سرپرست کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال درباره دلیل عدم حضور تماشاگران در دربی ۹۷ اظهار داشت: همان‌طور که دستگاه‌های ذی‌ربط تصمیم‌گیری کرده بودند، بازی‌های قبل به صورت آزمایشی با حضور تماشاگران برگزار شد و نکات ضعف و قوت آن استخراج شد. بیش از ۴ جلسه ۳ ساعته من در خدمت آقایان بودم و نمی‌دانم چند جلسه دیگر برگزار شد تا بهترین تصمیم گرفته شود. فوتبال در کل کشور گسترش دارد و ما باید دستورالعملی داشته باشیم که آن را در سطح کشور با توجه به امکاناتی که داریم اجرا کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در ادامه بیان داشت: اصلی‌ترین مشکل این است که تماشاگران در استقرار روی سکوها باید همکاری لازم را داشته باشند. سکوها همان جامعه ماست و ما در ۲ سال گذشته شدیدترین پروتکل‌های را برای تیم‌ها داشتیم و باید هم‌وطنان همکاری کنند. مسئله بعد هم سامانه ارتباط با سامانه مدیریت بهداشت است که ۲ دُز واکسن را چک می‌کند. خوش‌بختانه این موضوع عملی شده، اما حضور تماشاگران به دربی نرسید و فکر می‌کنم خیلی زود اگر ابلاغیه صادر شود، می‌توانیم هواداران را روی سکوها داشته باشیم.
,
 
,
سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال پیرامون موضوع برگزاری نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس عنوان داشت: ضمن احترامی که به درخواست باشگاه استقلال قائلیم، اما ما در سازمان لیگ خدمت دو باشگاه خواهیم بود. مطمئناً نشست در سازمان لیگ برگزار می‌شود.
,
 
,
مهدی در واکنش به این پرسش که آیا در صورت عدم حضور فرهاد مجیدی در نشست خبری برای او جریمه‌ای در نظر گرفته خواهد شد، تصریح داشت: این موضوع روال قانونی خودش را دارد و اگر اجازه دهید از جریمه صحبت نکنیم و بگذاریم تیم‌ها راحت باشند.
,
 
,
«آیین‌نامه سازمان لیگ اجازه برگزاری نشست به باشگاه‌ها را داده؟»، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به طرح این سؤال تصریح داشت: اگر هم قرار باشد اجازه‌ای صادر شود باید درخواست زودتر از موعد ارائه و جلسه‌ای تشکل و تصمیم‌گیری شود. این درخواست خارج از دستور است و ما روال قبل را انجام می‌دهیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه