اخبار داغ

گفتگو معاون وزیر با با دو ستاره ورزش جانبازان و معلولین

نشست کاظمی پور با نعمتی و جوانمردی/ پیام معاونت ورزش بانوان به کاروان پاراآسیایی جوانان

نشست کاظمی پور با نعمتی و جوانمردی/ پیام معاونت ورزش بانوان به کاروان پاراآسیایی جوانان
سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در نشست های جداگانه با ساره جوانمردی و زهرا نعمتی در خصوص مسائل مختلف مرتبط با ورزش جانبازان و معلولین گفتگو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ ساره جوانمردی ملی پوش پاراتیراندازی و زهرا نعمتی ملی پوش پاراتیر و کمان با حضور در وزارت ورزش و جوانان با مریم کاظمی پور سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان این وزارتخانه در خصوص مسائل مرتبط با ورزش جانبازان و معلولین به گفتگو پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

کاظمی پور پیرامون این جلسه گفت: این دیدارها در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیداری که با قهرمانان و مدال آوران داشتند ‌و به منظور توجه و تمرکز بر مسائل مرتبط با آنها برنامه ریزی شده است.

,

 

,

او‌ تصریح کرد: زهرا نعمتی و ساره جوانمردی دو ورزشکار پرافتخار کشورمان هستند که در سه دوره پیاپی بازی های پارالمپیک، افتخارات قابل توجهی را به ارمغان آوردند و به عنوان ورزشکاران شاخص در جهان مطرح هستند. این دو در رویدادهای معتبر جهانی و آسیایی نیز بارها برای موفقیت ورزش کشورمان نقش آفرینی کردند که توانمندی های فنی و تخصصی همچنین نیروی عزم و اراده جدی آنها قابل ستایش است. آنها می توانند به عنوان الگو مدنظر جوانان قرار داشته باشند.

,

 

,

سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در نشست های جداگانه پای صحبت های این قهرمانان نشستم و برنامه های آینده آنها را دریافت کردم، شکی نیست که وزارت ورزش و جوانان از قهرمانان خود با محوریت فدراسیون ها حمایت و پشتیبانی خواهد کرد و در این بین زهرا نعمتی و ساره جوانمردی هم با توجه به اهمیت مسابقاتی که پیش رو خواهند داشت، همچنان مورد توجه و حمایت خواهند بود.

,

 

,

 

,

*پیام کاظمی پور برای کاروان بازیهای پاراآسیایی جوانان

,

سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان، با تبریک روز جهانی افراد دارای معلولیت برای کاروان ورزشی ایران در بازی های پاراآسیایی جوانان بحرین آرزوی موفقیت کرد‌. متن پیام مریم کاظمی پور به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت به شرح زیر است:

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

سوم دسامبر مصادف با روز جهانی افراد دارای معلولیت، یادآور افتخارآفرینی انسان های با اراده و توانمندی است که سال‌هاست عرصه ورزش را به محلی برای تجلی نیروی عزم جدی خود بدل کرده اند تا ثمره آن، اهتزاز پرچم مقدس کشورمان در رویدادهای رقابتی معتبر از بازی های پارالمپیک و بازی های پاراآسیایی تا مسابقات قاره ای و جهانی باشد.

,

اکنون هم در جریان برگزاری بازی های پاراآسیایی جوانان بحرین هستیم، برای تک تک ورزشکاران کاروان ایران آرزوی سلامتی و درخشش دارم.

,

‌امیدوارم‌ روز به روز شرایط بهتر و مطلوب تر برای رو آوردن افراد دارای معلولیت به ورزش بوجود آید تا این عزیزان در مسیر زندگی با روحیه پرنشاط تر به سمت رشد و تعالی حرکت کنند.

,

مریم کاظمی پور-سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه