اخبار داغ

نقد ظریف یک فعال رسانه ای به جوابیه دفتر نماینده بویراحمد و دنا/نگارش جوابیه با تقدیرنامه بسیار متفاوت است!+عکس

نقد ظریف یک فعال رسانه ای به جوابیه دفتر نماینده بویراحمد و دنا/نگارش جوابیه با تقدیرنامه بسیار متفاوت است!+عکس
یکی از فعالان رسانه ای استان نقد ظریفی به جوابیه منتشر شده از سوی دفتر مرکزی نماینده بویراحمد، دنا و مارگون داشت و نگارش جوابیه را متفاوت از نگارش تقدیرنامه عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس این پایگاه خبری روز نهم آذرماه خبری در خصوص دیدارهای مهدی روشنفکر نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با مسئولان ارشد کشور و مطالبه نتایج این دیدارها منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

دفتر مرکزی مهدی روشنفکر روز گذشته در جوابیه به تشریح نتایج این دیدارها پرداخت. یکی از فعالان رسانه ای و فضای مجازی استان به جوابیه صادر شده از سوی دفتر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون واکنش جالبی نشان داده است.

,

بهمان ترکان در رشته توئیت هایی نوشت: " ولی همینکه مهدی روشنفکر راه را درست می رود ستودنی است" . این متن برشی از به اصطلاح جوابیه دفتر دکتر روشنفکر نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به مطالبه گری یکی از سایت های خبری استان می باشد.همانطور که از متن جوابیه مشخص است نگارنده از مریدان دلسوخته آقای نماینده هستند.

,

عزیزان دلسوخته و سینه چاکان آقایان نماینده مدنظر داشته باشند که نگارش جوابیه با نگارش تقدیرنامه بسیار متفاوت می باشد. شما دفاعیاتتان را بنویسید مردم خودشان زحمت قضاوت عملکردتان را خواهند کشید.

,
, ,
, ,
خبرنگار: شیخ ممو
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه