اخبار داغ

اخبار و شنیده ها حکایت از تغییر مدیران در کهگیلویه و بویراحمد دارد

اخبار و شنیده ها حکایت  از تغییر مدیران در کهگیلویه و بویراحمد دارد
آخرین اخبار و شنیده ها از تغییر مدیران کهگیلویه و بویراحمد به ایستگاه راه و شهرسازی و شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد رسیده است و از برخی نام ها برای تصدی قطعی این مسئولیت نام برده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح زاگرس بیش از 100 روز از روی کار امدن دولت سیزدهم می گذرد و استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد نیز از ششمین روز فصل پاییز رسما معرفی شد و کار خود را آغاز کرد؛ یکی از انتقاداتی که نسبت به احمدزاده وجود دارد سرعت پایین تغییر مدیران در استان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

اما آخرین خبرها و شنیده ها از تغییر مدیران کهگیلویه و بویراحمد به ایستگاه راه و شهرسازی و شرکت کاز استان رسیده است و از برخی نام ها برای تصدی قطعی این مسئولیت نام برده می شود.

,

بعد از شائبه ها و حواشی مختلف پیرامون مدیران شرکت گاز استان شواهد حاکی از آن است مدیرعامل جدید این شرکت به زودی منصوب خواهد شد.

,

بر اساس شنیده ها سید محمود فاطمی رییس سابق کارگروه نفت، رئیس اسبق حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و نامزد سابق انتخابات میاندوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت بعنوان گزینه اصلی سکان داری این شرکت معرفی شده است.

,

شنیده ها از اداره راه و شهرسازی استان نیز از روی کار آمدن محمدیار آذرمهر از کارشناسان این اداره کل به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان و جایگزین پژمان نیک اقبالی خبر می دهد.

,

آذرمهر بیش از ۲۵ سال سابقه کار در اداره کل راه و شهرسازی استان را دارد .

اکنون باید منتظر ماند که گمانه زنی های رسانه ای رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت یا خیر.

,
,
,

خبرنگار: شیخ ممو

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه