اخبار داغ

سرپرست شهرداری لنده مطرح کرد:

عملیات اجرایی پل شهرک های فجر و شهیدرجایی لنده تکمیل می شود+تصاویر

عملیات اجرایی پل شهرک های فجر و شهیدرجایی لنده تکمیل  می شود+تصاویر
سرپرست شهرداری لنده از تکمیل عملیات اجرایی ساخت پروژه پل ارتباطی در بین شهرک های فجر و شهیدرجایی لنده به همت بنیاد علوی خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرپرست شهرداری لنده در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با اشاره به نقش مهم پل ها در برقراری ارتباط میان شهرک ها گفت: چندین سال است که شهرک فجر لنده تنها از طریق یک پل ارتباطی با شهر لنده مرتبط بود که در زمان های خاص همانند مراسمات و سایر مناسبت های ملی مشکلات زیادی در حوزه تردد شاهد بودیم و گاها نیز شاهد بسته شدن تنها راه ارتباطی و بروز مشکلاتی برای بیماران در این مسیر بوده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
 
,

اردشیر جعفری گفت: این مهم که یکی از مطالبات مهم مردم این شهرک و روستاهای اطراف بود در جلسات مختلف با مدیران بنیاد علوی مطرح شد و با توجه به اهمیت ایجاد پل دوم در ارتباطات بین شهرک های فجر و شهید رجایی  به تصویب رسید که بنیاد علوی اقدام به اجرای عملیات ساخت این پل کرد.

,

وی افزود: این پل در کمتر از یک سال به همت بنیاد علوی تکمیل و در آستانه بهره برداری است که برابر توافق صورت گرفته میان بنیاد علوی و شهرداری عملیات شن ریزی و زیرسازی و اسفالت آن نیز برعهده شهرداری است که این مهم پس از تحویل اجرایی خواهدشد.

,
 
,

سرپرست شهرداری لنده گفت: این پل نقش مهمی در هدایت سیلاب های فصلی و جلوگیری از تخریب پارک امید و سازه فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد داشت.

,

وی در ادامه گفت: در بحث احداث جدول در شهرک های فجر و سرآسیاب و قسمت هایی از شهرلنده نیز تلاش های خوبی در حال اجرا است که به محض اتمام این مهم به اطلاع شهروندان خواهدرسید.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

خبرنگار: میری
انتهای پیام/
 

,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه