اخبار داغ

خطیب جمعه سمنان:

دانشجویان و فرهیختگان با جهاد تبیین، انقلاب را یاری کنند/ برای نزول رحمت الهی طلب استغفار کنید

دانشجویان و فرهیختگان با جهاد تبیین، انقلاب را یاری کنند/ برای نزول رحمت الهی طلب استغفار کنید
حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی گفت: جوانان باید در بستر فضای مجازی با استفاده از تخصص خود جنایات رژیم گذشته را برای نسل های جدید تبیین و انقلاب را یاری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه سمنان که در مسجد امام خمینی این شهر اقامه شد، ضمن گرامیداشت ۷ آذر روز نیرویی دریایی گفت: با گذشت تنها ۳ماه از شروع جنگ تحمیلی نیروی دریایی با عملیات مروارید به فرماندهی دریادار محمد ابراهیم همتی توانست اقدام موثری انجام دهد و ضربه مهلکی به دشمن وارد آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

نماینده ولی فقیه در استان سمنان به روز دانشجو در هفته پیش رو اشاره کرد و افزود:  این روز نماد استکبار ستیزی دانشجویان است و در حال حاضر نیز دانشجویان با تاسی از مقام معظم رهبری پشتوانه نظام و انقلاب خواهند بود.

,

وی مطالبه  مقام معظم رهبری از دانشجویان را در سه حوزه اساسی دانست و خاطر نشان کرد: تقویت بنیه دینی و انقلابی، تهذیب نفس و خود سازی و از همه مهمتر جهاد تبیین  که اخیرا مقام معظم رهبری از قشر دانشجو و فرهیخته مطالبه فرمودند، باید مورد توجه دانشجویان قرار گیرد.

,

امام جمعه سمنان در رابطه با مطالبه مقام معظم رهبری از دانشجویان در مورد جهاد تبیین بیان کرد: همانطور که معظم له فرمودند، جوانان باید  در بستر فضای مجازی با استفاده از تخصص خود جنایات رژیم گذشته را برای نسل های جدید تبیین و مشخص کنند.

,

مطیعی  به شروع دور جدید مذاکرات از ۸ آذر ماه نیز اشاره کرد و گفت: این دور از مذاکرات، مذاکره برای مذاکره نخواهد بود و در جهت رفع تحریم ها است و دولت سیزدهم با رویکرد جدید و تیم متخصص و پشتوانه مردمی قطعا در این دور از مذاکرات موفق خواهد شد.

,

نماینده ولی فقیه در سمنان با بیان اینکه  ۹۰ درصد مردم دوز اول واکسن کرونا را در استان سمنان در یافت کرده اند، اذعان کرد: با توجه به شرایط شکننده کرونا و امکان ورود سویه جدید به کشور باید مردم نسبت به تکمیل واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان اهتمام ورزند، تا حق الناس برگرده کسی باقی نماند.

,

وی در نهایت از نماز گزاران و مردم سمنان درخواست کرد تا برای نزول باران رحمت الهی و رفع خشکسالی استغفار کرده و از خداوند طلب آمرزش کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه