اخبار داغ

لیگ قهرمانان آسیا| گل قایدی در جمع برترین‌ گلهای ACL 2021/ ستاره ایرانی در جمع نامزدهای بهترین گل قاره

لیگ قهرمانان آسیا| گل قایدی در جمع برترین‌ گلهای ACL 2021/ ستاره ایرانی در جمع نامزدهای بهترین گل قاره
گل مهدی قایدی با لباس استقلال به الاهلی عربستان در بین برترین گل‌های فصل ۲۰۲۱ رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از نگاه AFC قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با پایان این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، سایت کنفدراسیون فوتبال فوتبال آسیا (AFC) برای انتخاب بهترین گل رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱،  کاندیداهای ۱۰ گل برتر مسابقات را انتخاب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

سایت AFC نخستین گروه گل‌های برتر مسابقات را معرفی کرد که گل زیبای مهدی قایدی به الاهلی عربستان با پیراهن استقلال، در میان کاندیداهای برترین گل مسابقات قرار گرفت. این گل در مرحله گروهی به ثمر رسید.

,

 

,

سایت AFC در مورد این گل نوشت: قایدی که یکی از ستارگان لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رفت، استعداد شگرف خود را از همان بازی اول نشان داد و رقابت‌ها را با استعداد شگرف خود زیباتر کرد. او دومین گل خودش مقابل الاهلی را از فاصله‌ای ۳۰ یاردی به ثمر رساند.

,

 

,

گل‌های ناصر الدوساری به پوهانگ استیلرز، لی دونگ گیونگ به جئونبوک هیوندای موتورز، کارلوس ادواردو به AGMK، شو کوراتا به تامپینس روورز، دیوگو به کایا ایلویلو، مایکل اولونگا به الاهلی، لیانگ شاوون به یونایتد سیتی، دریس فتوحی به الشرطه و هیرویوکی آبه به جوهور دارالتعظیم، سایر نامزدهای بهترین گل لیگ قهرمانان آسیا در لیست نخست به شمار می‌روند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه