اخبار داغ

خارج شدن طرح جامع شهر دهدشت پس از ۲۷ سال بلاتکلیفی/شهردار توپ را به زمین تعاونی های مسکن انداخت

خارج شدن طرح جامع شهر دهدشت پس از ۲۷ سال بلاتکلیفی/شهردار توپ را به زمین تعاونی های مسکن انداخت
سرپرست شهرداری دهدشت با بیان اینکه طرح جامع شهری دهدشت ۲۷ سال در بلاتکلیفی مانده بود عنوان کرد: اکنون دیگر گوی و میدان دست اعضای تعاونی های مسکن است که این طرح ها را تهیه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل صبح زاگرس سرپرست شهرداری دهدشت پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: طرح جامع شهر دهدشت توسط شورای عالی شهرسازی و معماری کشور تصویب شد و قرار بود طی ۹۰ روز آینده به استانداری و بعد به اداره راه و شهرسازی استان ابلاغ شود اما با پیگیری‌های مستمر این طرح ۱۴ روزه  امضاء و به استانداری ابلاغ شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

علی موسوی نسب با اشاره به اینکه با تصویب این طرح برخی از مشکلات شهر دهدشت برطرف می‌شود، افزود: در مصوبه جامع ۱۸۵ هکتار شامل طرح های ولایت و بسیجیان با بیش از ۴۰ هکتار و  ۱۱۰۰ قطعه زمین، مشکل ۲۷ ساله کسانی بسیجیان و ایثارگران برطرف می شود.

,

وی تصریح کرد: طرح اقدام ملی و مسکن مهر با ۶۳ هکتار و روستای سمغان با ۴۳ هکتار به صورت منفصل و جدا از شهر دهدشت به محدوده قانونی اضافه شد.

,

سرپرست شهرداری دهدشت بیان کرد: بیش از هشت سال بود که به خاطر تقسیمات سیاسی سمغان کد روستایی آن حذف شده بود و عملا نه از طرف شهرداری و نه بنیاد مسکن هیچ خدماتی به انها داده نمی شد.

,

موسوی نسب عنوان کرد: در موقع انتخابات این روستا جزئی از  شهر به حساب می آمد اما برای خدمات دهی هیچ کد شهری و روستایی نداشته و خدماتی دریافت نمی کرد.

,

وی تصریح کرد: تمام کارهای کشوری در رابطه با طرح جامع تکمیل شد و  انتظار می رود که تعاونی ها به محض ابلاغ  وارد عمل شده و هرچه سریعتر طرح های تفکیکی را با هماهنگی شهرداری آماده تا جهت مصوبه به کمیسیون ماده ۵ ارجاع داده شوند.

,

موسوی نسب با بیان اینکه پس از اینکه این طرح ها در کمیسیون ماده 5 مصوب شود شهرداری برای صدور مجوز ساخت و ساز هیچ گونه مشکلی نخواهد داشت، ادامه داد: با انجام فرایند شاهد رونقی در بازار مسکن شهرستان خواهیم بود و مشکل کارگران و نبود بازارکار نیر حل شده و شهر از بن بست خارج خواهد شد.

,

 سرپرست شهرداری دهدشت با بیان اینکه طرح جامع شهری دهدشت ۲۷ سال در بلاتکلیفی مانده بود عنوان کرد: اکنون دیگر گوی و میدان دست اعضای تعاونی های مسکن است که این طرح ها را تهیه کنند و تا زمانی که طرح تفکیکی  که در آن سرانه شهرداری ، میادین و معابر  تعیین و تحویل شهرداری ندهند اجازه صدور پروانه ساخت برای ساخت و ساز صادر نمی شود.

,

خبرنگار: آبید

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه