اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام:

همه باید برای تحقق اهداف دولت به استاندار جدید کمک کنند

همه باید برای تحقق اهداف دولت به استاندار جدید کمک کنند
امام جمعه ایلام گفت: مسولین صلاح دانستند و استاندار جدید را انتخاب کردند پس الان نیز دیگر وقت همکاری است و همه باید برای تحقق اهداف دولت به استاندار کمک کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از ایلام بیدار ، حجت‌الاسلام و المسلمین”الله‌نور کریمی‌تبار"، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به نهضت دانشجویی به عنوان موتور پیش‌برنده اثرگذار در انقلاب ما از آغاز تاکنون اشاره و گفت: از جمله نیروهایی که از آغاز سال ۱۳۳۲ در برابر استکبار جهانی ایستادند دانشجویان  بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار , ایلام بیدار ,

وی با اشاره به وقایع ۱۶ آذر و شهادت سه تن از دانشجویان دانشگاه تهران اظهار کرد: این نهضت دانشجویی استمرار داشت و به آمریکا و حکومت طاغوت اعتراض داشتند و در انقلاب سفید و سال های اوج انقلاب یکی از شاهکارهای آنها تصرف لانه جاسوسی بودکه به عنوان انقلاب دوم از آن یاد شد و شاهکار بود.

,

امام جمعه ایلام افزود: دانشجویان در طول دوران دفاع مقدس هم در نقش‌آفرینی دانشجویان سرنوشت ساز بوده است ، مثل دانشجویانی که فرماندهی جنگ را برعهده گرفتند همچون شهید زین‌الدین،همت و متوسلیان و دقایقی که با سن کم فرماندهی خوبی داشتند.

,

نماینده ولی فقیه همچنین به نقش دانشجویان از محافظت آن‌ها از حرم حضرت زینب(س) اشاره کرد و گفت:دانشجویان در دفاع از امنیت و سلامت جامعه نیز شهدایی را تقدیم کرده‌اند.

,

وی گفت:قشر دانشجو،قشری وابسته نیست و ملاحضه ندارد و ترس از اینکه پست یا مالش را از دست بدهد ندارد و این موجب شده که آرمان‌خواه و مطالبه گر باشد که این دو خواسته هایی هستند که دانشجویان باید در تحقق آن تلاش کنند.

,

دکتر کریمی تبار با اشاره به اینکه اگر آرمان‌خواهی و مطالبه گری را داشته باشند می‌توانند جریان‌ساز باشند،گفت: به مناسبت همین روز انتظار داریم دانشجویان عزیز ما آرمان گرایی و مطالبه‌گرایی را در منظومه انقلاب اسلامی قرار دهند و اهتمام ویژه‌ایی به پیشرفت علمی و تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت:در آرمان‌گرایی باید واقع‌گرایانه برخورد کنند که ما ظرفیت و نیروهای توانمند مورد نیاز را داریم که باید به آن‌ها بها داده شود و گره کور مشکلات را می‌توانند حل کنند.

,

وی تصریح کرد:انتظار می‌رود نهضت دانشجویی ارزش گرا و ادامه دهنده راه شهدا باشد و بینش سیاسی به‌روزی داشته باشند و همچنین علم خود را نیز باید به‌روز کنند تا پس از فارغ‌التحصیلی بتوانند مسائل جامعه را حل کنند.

,

حجت الاسلام کریمی‌تبار ادامه داد: از مسئولان انتظار داریم به خواسته و مشکلات دانشجویان رسیدگی شود.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام با تبریک  رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به دکتر یوسف نوری به عنوان وزیر آموزش و پرورش گفت: این انتخاب نشان دهنده این است استان دارای افراد توانمندی است.

,

حجت الاسلام کریمی‌تبار مسولیت وزارت آموزش و پرورش در شرایط فعلی دشوار دانست و گفت: باید بتوانند با نفوذی‌هایی که در آموزش و پرورش وجود دارند برخورد کنند همچنین باید بتوانند سند تحول را محقق و مطالبات فرهنگیان را تامین کنند که این کار بسیار سخت است و مرد میدان می‌خواهد.لذا از خدا می‌خواهیم به این برادر عزیز و همکارانش توفیق خدمت‌گزاری عطا کند.

,

امام جمعه ایلام انتصاب استاندار را سرنوشت ساز دانست و ضمن تبریک به دکترحسن بهرام نیا  تصریح کرد: این برادر سابقه رزمندگی  و از کسانی است که در مرز ما جانفشانی کرده و همرزم شهدا است و در ادامه این مسیر مسولیت استان را برعهده گرفته است و روزمه ایشان نیز قابل قبول است.

,

وی ادامه داد: یکی از نکاتی که بارها به وزیر کشور عرض کردم کسی باید سکاندار استانداری باشد که سابقه کار در وزارت کشور را داشته باشد و همچنین نیروی وزارت نفت و نماینده مجلس بوده و این پیشینه قابل اعتماد است و همچنین با استان و مردم آن نیز آشنا هستند.

,

کریمی تبار گفت:بحث انتخاب تمام شد و مسولین صلاح دانستند و یک شخص را انتخاب کردند پس الان نیز دیگر وقت همکاری است ، اصحاب رسانه هم کمک کنند و امیدواریم مدیریت جدید استان با شایسته سالاری و رعایت عدالت زمینه‌ی توسعه بیشتر استان را فراهم کنند.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه