اخبار داغ

امام جمعه کرج؛

آقایان درباره بازداشت افراد مقابل دستگاه های امنیتی هوچی گری نکنند/ رسانه های کرج از بی تقوایی و آلوده کردن فضای مجازی بپرهیزند

آقایان درباره بازداشت افراد مقابل دستگاه های امنیتی هوچی گری نکنند/ رسانه های کرج از بی تقوایی و آلوده کردن فضای مجازی بپرهیزند
آیت الله حسینی همدانی گفت: دستگاه مربوطه کسی را به اتهامی می گیرد، وظیفه خود را انجام داده است، چرا فشار می آورید؟ چرا تهمت می زنید، چرا ناسزا می گوئید، بگذارید آن دستگاه کارش را انجام دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه بر اساس فرموده مقام معظم رهبری قانون اساسی ستون فقرات نظام است، گفت: اسلام در قانون اساسی تجسم و تبلور پیدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
آیت الله حسینی همدانی افزود: یکی از اصلی ترین جریانات اجتماعی که در تحولات نقش داشته است، جنبش دانشجویی خواهد بود، این جنبش پس از انقلاب فعال تر شده و وظایف خود را با بصیرت انجام داده است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه دشمن تلاش کرده است تا با نفوذ در این مجموعه روحیه استکبار ستیزی، استقلال طلبی و آرمان خواهی آنها را از کار بیاندازد اما تا امروز موفق نشده است، اظهار داشت: ملت ایران دست از مبارزه با آمریکا نمی کشد.
,
 
,
امام جمعه کرج به تلاش دانشجویان برای نشان دادن عدم انفعال در زمینه علمی اشاره و تصریح کرد: در گام دوم انقلاب، عزم و اهتمام بیشتری برای تحقق آرمان های انقلاب و مبارزه با دشمن در دانشجویان دیده می شود.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه دانشجویان برای پیشبرد اهداف کشور شب و روز ندارند و به تهدیدهای استکبار توجه ندارند، گفت: روحیه دانشجویی به خار چشم استکبار تبدیل شده و آنها برای از کار انداختن این تشکل پول خرج می کند.
,
 
,
وی افزود: دشمن با جنگ روانی و القا تفکرات خود سعی دارد عناصر فرهیخته و نخبگان را با خود همسو کند در نتیجه وظیفه دانشجویان سنگین است و باید با آرمان خواهی و ضدیت با استکبار به پیشرفت همه جانبه کشور کمک کنند.
,
 
,
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه امروز باید درباره حقوق های نجومی و کار نکرده های حقوق بگیر با جدیت مستندسازی کرد و مطالبه گر بود، اظهار داشت: در راه خدمت به کشور امروز هیچگونه عذری پذیرفته نیست.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: تمام تلاش ایران این است که اعلام کند مذاکرات برای رفع تحریم است در حالی که طرفین ادعا می کنند که مذاکره درباره مسائل هسته ای است، اما در واقع برای جلب اعتماد ایران باید تحریم ها لغو شود.
,
 
,
امام جمعه کرج گفت: باید تمام سعی مسئولین اجرایی خدمت به مردم باشد و از ایجاد حواشی در عملکرد بپرهیزند، دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و قضائی هم بدون اغماض و در چارچوب قانون به وظایف خود عمل کنند.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی افزود: دستگاه های امنیتی نباید به حاشیه سازی ها و تهدیدها توجه کنند، هر کسی که حقوق مردم را ضایع می کند باید پاسخگو باشد، به تذکراتی که از روی خیرخواهی داده می شود توجه کرده و خود را بالاتر از قانون نداند.
,
 
,
امام جمعه کرج اظهار داشت: برخی برای تبرئه خود حاضرند تمام دستگاه های حاکمیتی را با جوسازی، افترا و دروغ پراکنی زیر سوال ببرند، افکار عمومی را ناراحت کنند، اگر کسی در جلسه رسمی به خود اجازه دهد دستگاه ها را متهم کند قابل پیگیری قضائی است.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: کرج به اندازه کافی مشکل دیده هست، نباید با بی تدبیری مشکلات را افزایش داد، یکی از مسائل مشکل ساز انتصابات غیر تخصصی و غیر کارشناسانه است، مدتی صبر کردم پیغام و تذکر دادم اما متاسفانه گوش شنوایی نیست.
,
 
,
امام جمعه کرج گفت: متاسفانه دائم برای کرج هزینه درست می شود، شورای شهر طبق قانون حق ندارد و نمی تواند برای شهردار مصداق تعیین کند که چه کسی را برای چه مسئولیتی نصب کند، این از اختیارات شهردار است و خودش پاسخگو است.
,
 
,
وی ادامه داد: اما شورا حتما باید از شهردار سوال کند که مبنای او برای انتخاب افراد چه جهتی است؟ کسانی که تحصیلات غیر مرتبط دارند و در جاهای تخصصی نصب می شوند بر اساس چه منبایی انتخاب شده اند.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی گفت: شهر چقدر باید هزینه بدهد؟ برخی مواقع استعلام هم نمی شود، آن چیزی که شرط بلاغ بود را عرض کردم، مسائل شهر را پیچیده تر از این نکنید، دوستانه به شما تذکر می دهم، متاسفانه بی اخلاقی زیاد است.
,
 
,
وی افزود: دستگاه مربوطه کسی را به اتهامی می گیرد، وظیفه خود را انجام داده است، چرا فشار می آورید؟ چرا تهمت می زنید؟ چرا ناسزا می گوئید؟ بگذارید آن دستگاه کارش را انجام دهد، مسیر طی می شود که آیا درست عمل شده یا خیر.
,
 
,
امام جمعه کرج اظهار داشت: سکوت کنید تا ببینیم قضیه چیست؟ چرا هوچی گری و جنجال می کنید؟ دستگاه ها با آرامش رسیدگی می کنند تا حق مطلب روشن شود، و الا هرج و مرج می شود، رسانه ها هم تقوا را رعایت کنند.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: رسانه ها بی تقوایی می کنند، شخص را بازداشت می کنند تا به اتهام وی رسیدگی شود، کسی حق بی احترامی ندارد، اگر برای یک عنوان کسی متهم شد و عناوین دیگری داشت باز هم کسی حق ندارد آنها را به رخ بکشد.
,
 
,
وی گفت: عده ای فضای مجازی را آلوده می کنند و کینه های گذشته خود را نشان می دهند، دستگاه ها باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند، به ملامت هیچ ملامت کننده ای اهمیت ندهند، به مر قانون عمل کنند.
 
,
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه