اخبار داغ

بازدید رییس فدراسیون دو و میدانی بلاروس از ورزشگاه امام رضا(ع)/ تاج‌فیروز:شرایط میزبانی شایسته از ورزشکاران بلاروسی را داریم

بازدید رییس فدراسیون دو و میدانی بلاروس از ورزشگاه امام رضا(ع)/ تاج‌فیروز:شرایط میزبانی شایسته از ورزشکاران بلاروسی را داریم
در جریان بازدید رییس فدراسیون دو و میدانی بلاروس از ورزشگاه امام رضا (ع) دو طرف نسبت به برگزاری اردوی مشترک اعلام آمادگی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی، ایوان تیخن رییس فدراسیون دو و میدانی بلاروس و قهرمان جهان و المپیک در سفر به مشهد مقدس ضمن بازدید از امکانات و تجهیزات ورزشگاه امام رضا(ع) با علیرضا تاج فیروز مدیر عامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی  و هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی کشورمان دیدار و گفت‌و‌گو داشت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در این جلسه، ایوان تیخن نایب رییس کنفدراسیون دو و میدانی اروپا نسبت به حضور تیم ملی دو و میدانی بلاروس جهت شرکت در  رقابتهای بین‌المللی جام امام رضا(ع) اعلام آمادگی کرد. 
,
 
,
رییس فدراسیون بلاروس همچنین ضمن تبریک به مسئولان تربیت بدنی آستان قدس بواسطه مهیا نمودن چنین امکاناتی در جمهوری اسلامی ایران خواستار برگزاری اردوهای تدارکاتی و آماده سازی برای قهرمانان دو و میدانی بلاروس در ورزشگاه زیبا و دیدنی امام رضا (ع) شد.
,
 
,
در این دیدار علیرضا تاج فیروز مدیر عامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی ضمن خوش آمد گویی به رییس فدراسیون دو و میدانی بلاروس تصریح کرد: برای میزبانی از قهرمانان دو و میدانی بلاروس و حتی ورزشکاران این کشور در سایر رشته‌ها  آمادگی کامل داریم و میتوانیم میزبان شایسته‌ای برای آنان باشیم.
,
 
,
تاج فیروز ادامه داد: در شروع سال جاری نیز میزبان رقابتهای بین المللی دو و میدانی تحت عنوان جام امام رضا(ع) بودیم و این روند همکاری همچنان با تمامی رشته‌های ورزشی ادامه خواهد داشت.
,
 
,
در این نشست محسن پور تقی سرپرست هیات دو و میدانی استان خراسان رضوی نیز حضور داشت و با اهدا لوح یابود از رییس فدراسیون دو و میدانی بلاروس تشکر و قدر دانی کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه