اخبار داغ

ووشوی قهرمانی کشور| پایان انتخابی تیم ملی زنان در قشم/ معرفی تالوکاران بسته های مختلف و سانداکاران برتر اوزان مختلف

ووشوی قهرمانی کشور| پایان انتخابی تیم ملی زنان در قشم/ معرفی تالوکاران بسته های مختلف و سانداکاران برتر اوزان مختلف
رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان از صبح پنجشنبه آغاز شد و نفرات برتر بسته های مختلف تالو . اوزان مختلف ساندا معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهر درگهان در قشم از روز گذشته (پنجشنبه ۱۱ آذر ماه) میزبان رقابت‌های ووشوی قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو چین در بخش زنان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مراحل نخست دو بخش ساندا و تالو در سالن ورزشی دانشگاه آزاد واحد قشم پیگیری شد و و نفرات برتر بسته های مختلف تالو معرفی شدند.

,

۲۱۸ ورزشکار و ‌مربی از ۳۴ استان و‌ منطقه آزاد سراسر کشور در این رویداد حضور دارند.


*قهرمانان چانگ‌چوان مشخص شدند
رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان به منظور حضور در بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو، در حالی به میزبانی سالن ورزشی دانشگاه آزاد واحد قشم واقع در شهر درگهان پیگیری می‌شود که نفرات برتر بسته چانگ‌چوان مشخص شدند. بر همین اساس مهسا سجادی از قم با امتیاز ۹/۳۲ به مقام نخست دست یافت. زهرا جلیلی از البرز با نمره ۹/۰۹ دوم شد و  نازنین بازدار از ایلام با نمره ۸/۹۷ به مقام سومی دست یافت.

*معرفی نفرات برتر بسته جین‌شو - چیانگ‌شو
رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان به منظور حضور در بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو، در حالی به میزبانی سالن ورزشی دانشگاه آزاد واحد قشم واقع در شهر درگهان پیگیری می‌شود که نفرات برتر بسته جین‌شو - چیانگ‌شو مشخص شدند. بر همین اساس روژین شاه‌محمدی از البرز به مقام نخست دست یافت. الیا غرقابی‌از تهران دوم شد و  منیره پناهی از اصفهان به مقام سومی بسنده کرد.

*پایان بسته تایچی‌چوان و تایچی‌جین با معرفی نفرات برتر
رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان به منظور حضور در بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو، در حالی به میزبانی سالن ورزشی دانشگاه آزاد واحد قشم واقع در شهر درگهان پیگیری می‌شود که نفرات برتر بسته تایچی‌چوان و تایچی‌جین مشخص شدند. بر همین اساس مرجان کریمی از اصفهان به مقام نخست دست یافت. معصومه طهماسبی از اصفهان دوم شد و  زهرا شمسینی از قزوین به مقام سومی رسید.

*پایان بسته نان‌چوان - نن‌دائو با معرفی نفرات برتر
رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان به منظور حضور در بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو، در حالی به میزبانی سالن ورزشی دانشگاه آزاد واحد قشم واقع در شهر درگهان پیگیری می‌شود که نفرات برتر بسته نان‌چوان - نن دائو  مشخص شدند. بر همین اساس فاطمه حیدری از تهران به مقام نخست دست یافت. مطهره فریدونی از فارس دوم شد و فاطمه صالحی از خراسان جنوبی به مقام سومی رسید.

,
,
,
, *قهرمانان چانگ‌چوان مشخص شدند,
,
,
, *معرفی نفرات برتر بسته جین‌شو - چیانگ‌شو,
,
,
, *پایان بسته تایچی‌چوان و تایچی‌جین با معرفی نفرات برتر,
,
,
, *پایان بسته نان‌چوان - نن‌دائو با معرفی نفرات برتر,
,

*سانداکاران برتر اوزان مختلف مشخص شدند

, *سانداکاران برتر اوزان مختلف مشخص شدند,

رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان به منظور حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، به میزبانی سالن ورزشی دانشگاه آزاد واحد قشم واقع در شهر درگهان پیگیری و با معرفی نفرات و تیم‎های برتر به پایان رسید.

بر همین اساس در بخش ساندا و در وزن ۴۸-، حدیثه محمدی از سیستان و بلوچستان به عنوان نخست دست یافت. فاطمه نجفی از گلستان دوم شد و کوثرعینی از زنجان و فاطمه شکوفان از اردبیل به صورت مشترک بر روی سکوی سوم تکیه زدند.

در وزن ۵۲-، آرزو سلیمی از چهارمحال و بختیاری اول شد. سوگند سینکائی از مازندارن در رده دوم ایستاد و ثنا نقی از لرستان و کوثر یحیایی از قشم به صورت مشترک سوم شدند.

در وزن ۵۶-، حنانه رستمی از تهران به عنوان قهرمانی دست یافت. زهرا درعلی از اصفهان بر سکوی دومی تکیه زد و عنوان سومی مشترک هم زینت کردستانی از کرمان و فاطمه کیانی از هرمزگان رسید.

در وزن۶۰-، سهیلا منصوریان از اصفهان اول شد. معصومه بزرگی از مازندران به عنوان دومی دست یافت و محنا رحیمی از کرمانشاه و فاطمه اکبری پور از تهران به صورت مشترک سوم شدند.

در وزن ۶۵-، عنوان نخست به صدیقه دریایی از مازندارن رسید. کوثر لفته زاده از اصفهان دوم شد و تارا پورحسن از البرز و راضیه موجانی از تهران به صورت مشترک سوم شدند.

در وزن ۷۰-، اوین مرادی از کرمانشاه اول شد. یاسمین باقرزاده از مازندارن در رده دوم ایستادد و راحله سیاوشی از همدان و نگین شریفی از آذربایجان غربی به صورت مشترک بر روی سکوی سوم ایستادند.

همچنین در بخش تالو و در بسته نان‌چوان - نن‌دائو فاطمه حیدری از تهران به مقام نخست دست یافت. مطهره فریدونی از فارس دوم شد و فاطمه صالحی از خراسان جنوبی به مقام سومی رسید.

در بسته تایچی‌چوان و تایچی‌جین مرجان کریمی از اصفهان اول شد. معصومه طهماسبی از اصفهان در رده دوم ایستاد و زهرا شمسینی از قزوین به مقام سومی بسنده کرد.

در بسته جین‌شو - چیانگ‌شو روژین شاه‌محمدی از البرز قهرمان شد. الیا غرقابی‌از تهران و منیره پناهی از اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در چانگ‌چوان مهسا سجادی از قم به مقام نخست دست یافت. زهرا جلیلی از البرز دوم شد و نازنین بازدار از ایلام به مقام سومی دست یافت.

با این تفاسیر و در پایان مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در دو بخش تالو و ساندا، اصفهان با ۲طلا، ۳ نقره و یک برنز به مقام اول دست یافت. تهران با ۲ طلا ، یک نقره و ۲ برنز دوم شد و مازندران نیز با یک طلا و ۳ نقره در رده سوم ایستاد.

۲۱۸ ورزشکار و مربی از ۳۴ استان و منطقه آزاد کشور در این رویداد حضور داشتند.

انتهای پیام/

 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه